La xifra de vendes que ha aconseguit fins ara en aquest 2022 Lexus al nostre mercat és a anys llum de la que han aconseguit altres marques prèmium com són Mercedes, BMW i Audi. I és que, amb menys de 3.000 matriculacions, la marca prèmium de Toyota es posiciona com una alternativa precisament a les tradicionals marques prèmium alemanyes.

En aquest sentit, per molt que els japonesos sàpiguen que tenen per davant una tasca molt complicada tenint en compte que les tres marques alemanyes tenen molt pes tant al nostre mercat com en la resta de mercats europeus, estan jugant molt bé les seves cartes últimament.

 

Entre altres coses perquè, sent com són precisament la marca prèmium de Toyota, tenen en les seves diferents opcions de mecàniques híbrides una de les seves millors armes per conquerir també aquells que volen un model prèmium. I segurament el millor exemple d'això és el SUV de mida mitjana, el NX, el que, per relació qualitat/preu, molts fins i tot situen per davant de la gran majoria dels seus rivals directes als concessionaris de Mercedes, BMW o Audi.

El Lexus NX, una compra molt racional

És evident que les tres marques alemanyes estan potser un esglaó per sobre quant a qualitat general dels seus models, així com quan imatge de marca, un dels factors diferencials d'aquest tipus de fabricants. Tanmateix, racionalment el Lexus NX és una opció més que bona i fins i tot millor que les que poden oferir, pel mateix preu, les marques alemanyes.

I és que, tal com podem veure en quecochemecompro.es, la versió més bàsica d'aquest SUV de mida mitjana té un preu de partida de 46.500 €. Un preu que, com és lògic, situa a aquest model molt per sobre de la gran majoria de models generalistes, però al seu torn també el situa per sota dels models de BMW, Mercedes o Audi.

 

El millor en aquest cas és que, a diferència dels seus rivals directes en les seves versions més bàsiques, aquest NX arriba de sèrie amb un motor híbrid de gairebé 250 cavalls de potència, la qual cosa li permet poder lluir l'etiqueta ECO de la DGT així com tenir uns consums molt més moderats, i més tenint en compte la potència del seu motor.

Amb un equipament de sèrie més que notable, en aquest sentit aquest model japonès no té res a envejar tecnològicament parlant als rivals europeus, per això, per molt que les seves xifres de vendes no siguin equiparables, cada vegada són més els que venen l'una alternativa molt interessant.