Encara que els SUV són els grans dominadors del mercat, val a dir que són molts els conductors i conductores que els odien. Malgrat que ofereixen molta versatilitat, són menys àgils, consumeixen més, són més cars i tenen menys estabilitat.
Gràcies a aquests detractors, altres segments que ja haurien sucumbit continuen tenint adeptes. I són moltes les famílies que continuen optant per les berlines abans de caure en la temptació d'un SUV.
Una de les berlines més recomanables del mercat actual és el Peugeot 508. Un model que comença a necessitar un rentat de cara, però que continua estant a l'altura dels millors del mercat. Sobretot la seva versió híbrida endollable. Un model que aquest mes pot ser teu per un preu gairebé 11.000 euros per sota del que marca la seva tarifa oficial.
Gairebé 11.000 euros de descompte per al Peugeot 508 Hybrid
El Peugeot 508 Hybrid té un preu oficial de 53.210 euros. Tanmateix, Peugeot el proposa en la seva pàgina web des de 48.910 euros. Una xifra a què li pots restar uns altres 5.000 euros en concepte dels ajuts del Pla MOVES III per obtenir un preu de 43.910 €. I si a més restes els descomptes promocionals que anuncia el web especialitzada quecochemecompro.com, et queda per 42.490 €. I atenció perquè no t'emportes qualsevol cosa a canvi.
D'una banda, obtindràs un model espaiós. Mesura 4.750 mm de llarg, 1.403 mm d'alt i 1.859 mm d'ample, oferint una batalla de 2.793 mm i un maleter de 487 litres, ampliables fins als 1.537 l. Cal remarcar que la seva capacitat de càrrega disminueix respecte a la versió convencional en haver d'allotjar la bateria.
Una de les millors berlines híbrides endollables del mercat
En l'apartat mecànic, el Peugeot 508 PHEV es configura amb un bloc que combina un motor tèrmic de gasolina de 1.6 litres que desenvolupen 180 CV de potència i un d'elèctric de 109 CV. Quan treballen junts aconsegueixen 225 CV i 360 Nm de parell màxim. I està associat a un sistema de tracció davantera, així com a un canvi de marxes automàtic de 8 relacions.
El motor elèctric, per la seva part, es nodreix d'una bateria d'11,8 kWh. Amb ella aconsegueix fins a 54 km d'autonomia en manera totalment elèctrica. I les seves prestacions assenyalen 8,1 segons per fer el 0 a 100 km/h, una velocitat màxima de 240 km/h i un consum mixt d'1,1 litres amb la bateria carregada, així com unes emissions de CO2 de 25 g/km.
En equipament, la versió d'accés inclou l'acabat Active. I compte amb elements com climatitzador, il·luminació interior LED, alçavidres elèctrics amb sistema antipinçament, Peugeot i-Cockpit amb combinació d'instruments digital, pantalla tàctil Radio Trituner amb sistema de so Arkamys i sis altaveus, equip de mans lliures Bluetooth amb presa USB, presa jack i lector CD, entre altres.