Tal com va ocórrer fa tot just uns anys amb l'arribada del MG ZS al nostre país i el seu espectacular creixement a nivell de vendes, és més que evident que la principal revelació d'aquest 2024 a les carreteres espanyoles és també un SUV xinès, però en aquest cas no és un MG, sinó que es tracta de l'Omoda 5.

Tenint en compte que és un model que s'ha posat a la venda a Espanya fa tot just uns mesos, que estigui vorejant ja les 5000 matriculacions i que s'hagi convertit en un dels models més venuts de gasolina al nostre mercat ho fa una altra cosa que confirmar que probablement es convertirà en un dels reis de la seva categoria durant els propers mesos i anys.

 

Són molts els motius pels quin és aquest model està triomfant, però com sol ser habitual amb totes les marques que arriben des de la Xina, l'excel·lent relació qualitat preu sense cap tipus de dubte una de les seves millors armes. I aquesta és l'aposta que farà també un fabricant estretament relacionat amb la moda i que està apunto de començar a fabricar el seu primer model.

EBRO es convertirà en un rival d'Omoda

Aquest fabricant no és cap altre que EBRO, la històrica marca espanyola que ara ha ressuscitat de la mà d'un acord amb el gegant xinès Chery que també és propietat precisament d'Omoda.

 

De moment no se saben els preus que tindrà el nou EBRO S700, el model que per característiques i mida es convertirà en el principal rival de l'Omoda 5, però no seria estrany que es convertís en una opció també molt interessant el que es refereix a cost, entre altres coses perquè la marca fa gust molt bé que apostar per una bona relació qualitat preu nostre país ha estat sinònim d'èxit en els últims anys.

Sí que se sap que aquest nou S700 es fabricarà a les instal·lacions de la marca a Barcelona, i que apunta a convertir-se en una de les revelacions del mercat espanyol dels propers anys, entre altres coses perquè comptarà amb una versió de gasolina i una versió híbrida endollable, cobrint així diferents necessitats dels conductors al nostre país que, almenys de moment, estan donant l'esquena als cotxes 100 × 100 d'elèctrics.