El segment dels SUV compactes s'ha convertit en un dels principals camps de batalla a les carreteres espanyoles i europees des de fa ja uns quants anys, un segment en el qual destaquen noms tan importants com són el Nissan Qashqai, el Seat Ateca o el Toyota RAV4, entre molts d'altres.
Precisament aquest és el moment és el que va escollir Omoda per introduir-se al nostre país de la mà d'un model, l'Omoda 5, que si bé és cert que se situa un petit esglaó per sota quant a mida respecte a les referències de la categoria, és precisament a models com el Nissan o el Seat als quals més vendes els està robant, sobretot gràcies a una excel·lent relació qualitat preu que el converteix en una de les millors opcions al nostre país.
Com passa amb tantes altres marques xineses, aquest fabricant ha decidit entrar al nostre mercat per la porta gran, i ho continua fent amb un model que ja se situa en la posició 38 del nostre país i que, per molt que segueixi lluny quant a xifres de vendes respecte als més venuts, tot apunta que acabarà sent tot un èxit, sobretot tenint en compte que continua apostant per formacions molt interessants.
Per menys de 23.000 euros pots tenir un Omoda 5
I és que tenint en compte les promocions actuals, la versió d'accés d'aquest model se situa per sota dels 23.000 €, una versió d'accés que arriba amb el motor de gasolina de 147 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica, un motor que no pot presumir de ser precisament el més eficient de la seva categoria però si tenir prou potència perquè aquest model es mogui amb facilitat en tota classe de situacions.
Molt ben equipat de sèrie i com l'habitabilitat, potser l'únic punt negatiu d'aquest model és que compta amb un maleter bastant més petit que el que tenen alguns dels seus rivals directes, però si aquesta no és una necessitat clau, es tracta sense cap dubte d'una de les compres més intel·ligents que es poden fer actualment al nostre país, sobretot tenint en compte el preu de la versió d'accés d'aquest model que ja és tot un èxit.