És cert que, amb poc més de 2500 matriculacions en el que portem d'any, Omoda no pot presumir de ser precisament una de les marques més venudes al nostre país, entre altres coses perquè aquesta xifra de vendes ubica el fabricant xinès en la 30a posició quant a les marques més venudes a Espanya el 2025.

Tanmateix, es pot destacar que l'èxit d'aquesta marca passa per què, malgrat que tan sols té un model a la venda que compta amb dues versions, una amb motor de combustió i una amb motor elèctric, l'Omoda 5 pot presumir ja de ser un dels cotxes més venuts de la seva categoria, ocupant la posició 38 a Espanya i superant models amb tant nom com és el cas del Peugeot 3008, Volkswagen Tiguan, Seat Ateca o Skoda Karoq.

 

I és que un dels grans arguments d'aquest model és, com passa amb tantes altres opcions de marques xineses que estan arribant els últims temps al nostre país, la seva excel·lent relació qualitat preu, a més de ser un model que arriba molt ben dotat de sèrie en tots els sentits.

Omoda vol créixer com a marca a Espanya i a Europa

Això sí, per molt que en el fabricant sàpiguen que el seu únic model a la venda s'ha convertit en tota una referència al nostre país i en alguns dels mercats més importants a Europa, saben també és la marca que si realment volen consolidar-se com un dels fabricants més assentats a les carreteres del vell continent, haurà d'ampliar de forma notable el seu catàleg, per això estic preparant ja l'arribada de diversos models que poden posar contra les cordes a algunes de les referències en les seves respectives categories.

Un bon exemple d'això és un model que, per mida i per filosofia quant a disseny i concepció, es convertirà en una alternativa al Dacia Duster, el nou Omoda C3 del qual ja s'han començat a publicar algunes imatges en les que, si bé és cert que no es pot veure el seu disseny per complet, sí que s'intueix l'excel·lent feina que ha realitzat el fabricant xinès en aquest sentit.

 

Evidentment, en ser un model que ni s'ha presentat oficialment, no se sap res encara ni del seu rang de preus ni de les opcions mecàniques amb els que la marca el posarà a la venda, però tot apunta que, com ha passat amb l'Omoda 5, aquest nou C3 té molts números de convertir-se en una alternativa real alguns dels models més venuts a Espanya.