Com bé saben aquells que sempre han tingut a Opel com una de les seves marques de referència, el fabricant alemany forma part des de fa ja un temps del gegant de l'automobilisme europeu Stellantis. En aquest sentit, no és que sigui precisament cap secret que moltes de les marques que formen part d'aquest grup estar seguint el mateix camí i, per tant, estan prenent les mateixes decisions.

Una d'elles és la de, en el cas de Opel, Peugeot i Citroën, fer marxa enrere amb una polèmica decisió que a la llarga ha resultat ser més que negativa i que ha provocat que aquests tres fabricants recullin cable i obtén de nou per una decisió molt més assenyada.

 

I és que va ser fa ja un temps quan les tres marques van decidir que les seves furgonetes compactes, la Combo Life en el cas de Opel, la Rifter en el cas de Peugeot i la Berlingo en el cas de Citroën, tres models que es fabriquen amb la mateixa plataforma i que comparteixen tecnologia i molts elements, deixarien d'estar disponibles en les seves versions de combustió i tan sols es vendrien en versions 100 × 100 d'elèctriques.

Opel torna a vendre el seu Combo amb motors dièsel

Una decisió que, si bé és cert que es podia entendre des del punt de vista empresarial per intentar que les tres marques en treballaran les seves emissions a nivell conjunt, quant a vendes no ha estat precisament la més encertada, per això tant l'alemanya com les dues franceses han optat per tornar a posar a la venda aquestes furgonetes compactes amb motors dièsel.

 

Entre altres coses perquè precisament aquest tipus de carrosseries fins a convertir-lo en una opció cada vegada més popular entre les famílies al nostre país i a Europa que no volen saber res dels SUV però que busquen un model amb molta habitabilitat i molta capacitat de càrrega.

En el cas de Opel, la Combo Life torna a estar a la venda amb motors de combustió al nostre país, en el seu cas amb dues opcions mecàniques dièsel, de 100 i 130 cavalls de potència amb la possibilitat d'associar l'altra transmissió automàtica en el cas de la més potent, amb rang de preu que es queda just per sota dels 30.000 euros fins a gairebé els 35.000 euros en el cas de les millori equipades.