Els híbrids endollables són una de les opcions escollides pels qui volen passar-se a la mobilitat elèctrica però no s'atreveixen amb els 100% elèctrics a causa de la lamentable infraestructura de la xarxa espanyola de punts de càrrega, així com no estan en disposició de pagar els preus salvatges que moltes marques reclamen i volen 'vendre'ns' com ajustats.

Una de les opcions més atractives del mercat actual per als qui busquen un SUV compacte amb tecnologia PHEV és el Opel Grandland híbrid endollable. Aquest tot camí que va ser renovat fa uns mesos per lluir el nou llenguatge Vizor de Opel, presumeix de la millor tecnologia de la firma alemanya, un equipament molt complet i un disseny molt atractiu. Un SUV que barreja el millor dels models de combustió interna i dels elèctrics.

Opel Grandland X
Opel Grandland Híbrid endollable

El Opel Grandland PHEV es pot aprofitar dels ajuts del Pla MOVES III

El Opel Grandland híbrid endollable actualment pot comprar-se des de 37.100 euros al comptat o 34.042,25 € finançats. Unes xifres que ja tenen aplicats els ajuts del Pla MOVES III, amb la qual cosa hauràs d'assegurar-te si compleixes els requisits per obtenir els ajuts públics. Tenint en compte que la seva tarifa d'accés oficial és de 47.504 €, estem davant d'una interessant rebaixa de més de 10.000 euros

El Grandland PHEV mesura 4.477 mm de llarg, 1.609 mm d'alt i 1.856 mm d'ample. Ofereix una distància de batalla de 2.675 mm. I compta amb un maleter de 390 litres, ampliables fins als 1.528 l. I al marge de la seva tecnologia híbrida endollable, també compta amb un equipament molt complet. Compta de sèrie amb l'acabat Business Edition. I al firma destaca elements com a:

  • Pure Panel
  • Pack Park & Go
  • Climatitzador digital bizona
  • Pilots posteriors LED
  • Llums Ecoled
  • Pack 5* NCAP
  • Fre de mà elèctric
  • Navi Pack
Grandland
Opel Grandland Híbrid endollable

224 CV de potència i 65 km d'autonomia en manera 100% elèctric

A això se li suma un excel·lent bloc mecànic basat en un motor de gasolina turboalimentat 1.6 Turbo que desenvolupa 181 CV de potència i 300 Nm de parell màxim, assistit per un propulsor elèctric de 110 CV i 320 Nm de parell. En total aconsegueix 224 CV de potència i 360 Nm de parell màxim.

Aquest bloc treballa sobre l'eix davanter i està gestionat per un canvi de marxes automàtic de 8 relacions. Mentre que el motor elèctric es nodreix d'una bateria d'ions de liti que amb la que pot recórrer en manera totalment elèctrica fins a 65 km.

I gràcies a tot això aconsegueix fer el 0 a 100 km/h en 8,9 segons, assolir una velocitat punta de 225 km/h i registrar un consum mitjà de 2 litres amb la bateria totalment carregada.