Tan sols fa falta veure algunes de les últimes novetats que ha llançat MG al mercat europeu per adonar-se'n que l'estratègia del fabricant britànic ara en mans del gegant asiàtic Saic Motors no és cap altra que la de consolidar-se com una de les marques més venudes a les carreteres del vell continent.
Bons exemples d'això són opcions com el MG3, un utilitari que arriba amb una mecànica híbrida auto recarregable que el converteix en una de les millors opcions del mercat, la nova generació del MG HS, un SUV compacte que posarà el seu segment potes enlaire, i, sobretot, la nova generació de MG ZS, un model que s'ha presentat oficialment i que es renova per complet amb una novetat molt interessant.
I és que només fa falta veure les imatges d'aquest model per adonar-se de l'evident salt davant que ha donat la marca amb el qual ha estat i continua sent el seu model més venut a Europa, i amb molta diferència. Això sí, el millor és que amb l'arribada d'aquesta nova generació el pas endavant no ha estat tan sols a nivell de disseny, sinó també a nivell de tecnologia al seu equipament i, sobretot, a nivell mecànic.
El nou MG ZS té un objectiu molt clar
Des del fabricant ja asseguren que la seva idea no és cap altra que la de convertir a aquest model en el SUV amb motor híbrid auto recarregable més barat del mercat, la mateixa estratègia que han utilitzat amb el MG3, en aquest cas amb el segment dels utilitaris. I és que la principal novetat d'aquesta nova generació és que aquest ZS arribarà amb una mecànica híbrida auto recarregable, el principal argument de venda de marca estar assentades com Toyota i un tipus de motor que s'està convertint en una opció cada vegada més popular a Europa.
Un tipus de motor que la marca ja estrenat recentment en l'eix tres, i que passa per una mecànica híbrida auto recarregable en aquest cas de 196 cavalls de potència que arriba evidentment associada a una transmissió automàtica i que li permet no tan sols en lluir la #eco de la DGT ha estat tenir consums molt baixos, en el cas és aquest nou ZS Hybrid de tan sols 5 litres als 100 quilòmetres.
De moment no se saben encara les dates oficials de llançament d'aquest model, ni quin rang de preus no tindrà, però tenint en compte que el fabricant té per objectiu convertir-lo en el model amb aquest tipus de motor en el més barat de la seva categoria, no seria estrany que l'aposta de la marca pel preu fos molt agressiva.