Si una cosa ha destacat per damunt de tot en Peugeot en els últims anys és l'aposta de la marca francesa per uns dissenys molt atractius on l'esportivitat i l'elegància es donen la mà de forma més efectiva. Bons exemples d'ells són models com el 208, els 2008 i 3008, així com fins i tot el 508, models tots ells que comparteixen el nou llenguatge de disseny de la marca francesa i que destaquen també per tenir-ne una més que bona relació qualitat/preu.
Tanmateix, són molts els que parlen ja de nou 408 com la millor expressió d'aquesta nova filosofia de la marca francesa de veritat un esglaó molt cap a davant en tot el que es refereix a disseny i imatge. I és que aquest model pot presumir de ser una barreja entre una berlina i un SUV, un model tipus crossover de considerables dimensions i que en aquest sentit, guarda una d'estreta semblant quant a filosofia del Citroën C5 X.
Com no podia ser de cap altra manera tenint en compte els temps que corren, a la marca francesa han optat per fer d'ell un dels seus models híbrids endollables de referència. De fet, serà la versió que PHEV la primera que es llançarà a la venda al nostre país, i de la qual ja s'han donat a conèixer tant els preus com l'equipament.
Peugeot llança el seu 408 amb una edició especial anomenada First Edition
Una primera edició que rebrà el nom de First Edition i que, com sol ser habitual en aquests casos, arribarà més que ben dotada en tots els sentits, sobretot a nivell d'equipament.
Comptarà, entre altres coses, amb llantes d'aliatge de 20 polzades Monolite, tapisseria en TEP, tela i Alcántara, seients amb reglatges elèctrics, calefacció i massatge, quadre d'instruments digital 3D, reconeixement de veu natural, volant multifunció ajustable en alçària i en profunditat, sistema d'info-entreteniment i-Connect Advanced amb pantalla tàctil de 10 polzades, navegació connectada i carregador embarcat de 7,4 kW.
De moment aquest model tan sols està a la venda a la botiga online de Peugeot, i té un preu de 48.240 €. No és precisament un model barat, però es pot tenir en compte que, més enllà del bon equipament, compta amb un motor híbrid endollable de 225 cavalls de potència i amb autonomia en manera elèctrica de més de 50 km, la qual cosa li permet poder comptar amb l'etiqueta ZERO de la DGT. Falta saber ara fins a quin punt aquest model, que té molt bona pinta, no acaba sent un model amb seriosos problemes quant a matriculacions com li està passant al Citroën C5 X.