Peugeot té molt clars quins són els seus plans de cara a aquest 2022: repetir, com a mínim, l'èxit que han tingut a Espanya en aquest passat 2021. Els francesos poden presumir d'haver acabat l'any passat en una més que destacada segona posició, amb tan sols Seat per davant.

Un èxit que ha arribat de la mà de diversos models, amb els SUV 2008 i 3008 així com l'utilitari 208 com els principals protagonistes. Una marca generalista que sap que el millor que pot fer és anar a corrent del mercat. És per això que, com moltes altres marques, en Peugeot han deixat de banda cert tipus de carrosseries per centrar-se en els SUV i als compactes, els dos tipus de cotxes que més es venen en el dia d'avui a Espanya.

Això no significa que Peugeot hagi abandonat del tot a les berlines. El que sí que han fet a la marca és fer del seu 508, un dels models més venuts al nostre país durant anys, una berlina que s'apropa més a les prèmium que a les generalistes.

De fet, una de les versions que més criden l'atenció d'aquesta berlina, que compta amb aquest llenguatge de disseny que tant està triomfant a les nostres carreteres, és la versió híbrida endollable. Una berlina diferent que pot presumir de moltes coses.

El Peugeot 508 PHEV, un berlina híbrida amb aires de prèmium amb una oferta top

I segurament una de les que més crida l'atenció és el seu preu. Com veiem en quecochemecompro.es, el preu de la versió d'accés d'aquest 508 PHEV és de 37.350 euros, un preu que compta ja amb un descompte inclòs de 9.000 euros ni més ni menys.

Evidentment el fet de comptar amb un motor híbrid endollable permet a aquesta berlina poder lluir amb orgull l'etiqueta ZERO de la DGT. Però ull perquè un altre dels punts a favor d'aquesta versió és que arriba, en tots els sentits, molt ben dotada de sèrie.

Començant pel seu motor, un híbrid endollable de 225 cavalls de potència que, gràcies al motor elèctric amb bateria de 13,2 kWh, permeten a aquest berlina poder circular fins a 50 quilòmetres en manera cent per cent elèctric.

 

D'altra banda, en Peugeot han volgut reforçar el caràcter prèmium d'aquest model amb un equipament de sèrie més que notable. I és que totes as versions compten ja amb elements de sèrie com a control i limitador de velocitat, sistema multimèdia amb pantalla a color, Apple CarPlay, Android Auto, climatitzador automàtic de dues zones, paquet elèctric complet, llantes d'aliatge lleuger, pilots LED, sensors de pàrquing i bluetooth.