A Peugeot no tenen cap gana de convertir-se en una marca low-cost. De fet, tal com podem veure en els últims models de la marca francesa, la idea dels gals és fer dels seus cotxes models de referència entre els generalistes.

És més, si llancem un ull a les llistes de vendes d'aquests cinc primers mesos a Espanya, podem veure que són diversos els Peugeot que estan situats en posicions molt altes d'aquestes.

En concret són tres les opcions que destaquen en tres segments a Espanya. Tres dels segments que més han crescut en els últims temps i que, com bé saben en Peugeot, continuen creixent: utilitaris, SUV compactes, i SUV de mida mitjana.

 

Així, els seus 208, 2008 i 3008 són ara les tres millors armes de la marca francesa en un mercat en el qual cada vegada més els preus acaben sent determinants a l'hora de fer d'un model sigui una referència o no dins d'aquest.

Peugeot llança una oferta molt top per al seu 208

En el cas del Peugeot 208, la marca francesa pot presumir de tenir a l'utilitari més venut fins ara al nostre país en aquest curs. Un model que basa el seu èxit tant en el seu disseny com en la seva excel·lent relació qualitat preu.

Si bé és cert que hi ha models més barats que al mercat, entre ells el Seat Ibiza o el Dacia Sandero, no són pocs els que prefereixen pagar una mica més per fer-se amb un model més complet en tots els sentits.

Això sí, tenint en compte l'escassetat i la crisi de microxips que tant està afectant a la indústria, en Peugeot han optat per eliminar les versions més bàsiques dels seus 208 per centrar-se en versions intermèdies. Tanmateix, com bé podem veure en quecochemecompro.es, el 208 continua tenint un preu d'accés molt interessant.

Amb un descompte per finançament ja inclòs de 1000 €, l'esmentat mitjà podem veure que el preu de partida de la versió més bàsica d'aquest 208 és de poc més de 19.000 €. El millor en aquest cas és que, després d'haver eliminat els acabats i el motor més bàsic de la gamma d'aquest utilitari, el 208 actual d'accés arriba ja més que veient dotat de sèrie.

 

Començant pel seu motor, una gasolina de 100 cavalls de potència que, per molt que sigui un model pensat per al dia a dia a la ciutat, li permet poder sortir d'aquesta sense cap problema de convertir-se en un model amb el qual afrontar carreteres i autopistes sense problema.

Fan gust molt bé a la marca francesa que els seus rivals més directes, entre ells l'Ibiza i el Sandero, continuen apostant per preus molt baixos. És per això que, si bé el seu preu no està l'altura d'aquests, continua sent un preu molt interessant tenint en compte precisament la relació entre potència/qualitat/disseny d'aquest 208.