A Espanya, és setè cotxe més venut durant el que portem de 2022 amb gairebé 8.500 unitats col·locades a través de la xarxa de concessionaris i distribuïdors autoritzats que Peugeot manté a tot el país i a tot Europa, i sota que importa de veritat, ha estat el cotxe més venut durant aquest passat mes de juny amb 18.254 unitats. El seu preu ja era bo, però des d'aquest mes de juliol és encara millor: 15.940 euros per a la versió d'accés. En Peugeot es prenen molt seriosament tots els seus cotxes, també els més petits. Parlem, per descomptat, del Peugeot 208.

Peugeot 208

Un utilitari clàssic amb aire esportiu

El Peugeot 208 no és un cotxe revolucionari: les seves formes|faiçons són les d'un utilitari clàssic amb aires esportius que podria comparar-se perfectament amb mític Peugeot 205 GTI que tantes alegries i ensurts va donar per les carreteres espanyoles no fa tant. Mesura 4,055 metres i ens n'ofereix uns més que suficients 311 litres de maleter.

Diversitat de motors

El Peugeot 208 equipa motors de gasolina amb 75 CV, 100 CV o 130 CV i dièsel de 100 CV. Si ens fixem en el consum, les versions dièsel més eficients reclamen només 4 litres cada 100 km i les de gasolina es conformen amb 5, fins i tot el poderós Peugeot 208 de 130 CV. La versió d'accés, que és la que no passa de 16.000 euros, equipa un motor de 1.2 litres i 75 CV amb tres cilindres, tracció davantera i canvi manual. Si ens fixem en l'equipament, inclou llantes d'acer de 15 polzades, retrovisors ajustables, sensor de pressió de pneumàtics, limitador de velocitat i climatitzador, entre altres comoditats.