Les xifres de vendes del mes d'agost passat han provocat diferents tipus de reaccions a Peugeot. I és que, si bé és cert que alguns dels seus models s'han consolidat com opcions molt importants dins dels seus determinats segments, també ho és que hi ha hagut altres models que han caigut tant en vendes que les males xifres han provocat també que perdin posicions en el rànquing general d'aquest 2022.

Un curs en el qual, almenys de moment, la marca francesa pot presumir de ser la cinquena més venuda al nostre país, amb Toyota, Kia, Volkswagen i Hyundai per davant. No és que sigui evidentment una mala posició, però a Peugeot saben molt bé que podrien ser fins i tot més amunt. El problema en el seu cas és que són alguns els models de referència els que estan perdent a poc a poc pes al nostre mercat, entre ells un model que ha caigut en vendes de forma molt notable aquest mes d'agost passat: el 3008.

 

En el cas d'aquest SUV, és evident que competeix en un dels segments més renyits del nostre mercat, un segment en el qual s'ha d'enfrontar precisament al model més venut en el que portem d'any a Espanya, el Hyundai Tucson, així com altres models amb una excel·lent relació qualitat/preu com són el Kia Sportage o el Seat Ateca.

El Peugeot 3008 cau en vendes l'agost a Espanya i perd posicions en la general d'aquest 2022

Si bé és cert que a Peugeot saben molt bé que models com el 208 o el 2008 estan per davant del seu 3008, saben també molt bé que la caiguda en vendes que ha patit aquest model el mes d'agost pot ser determinant de cara als resultats finals d'aquest any.

Entre altres coses perquè el fet d'haver perdut gairebé la meitat de les seves vendes respecte al mes de juliol, on va aconseguir més de 700 matriculacions, ha provocat que aquest Peugeot 3008 basi d'ocupar la 14a posició ocupar la 18a en el rànquing general d'aquest curs.

 

És cert que a Peugeot estan a temps de rectificar i aconseguir un major nombre de matriculacions d'aquest model sempre que apliquin bons descomptes, però també ho és que, tenint en compte com de disputat està el nostre mercat, i més en el seu segment, caure quatre posicions en la llista general en tan sols un mes no és que sigui precisament la millor notícia per a la marca francesa.