La nova gamma 2025 del Peugeot Rifter arriba amb importants ajustaments que redefineixen la seva oferta mecànica i d'equipament. Peugeot ha decidit simplificar el seu catàleg, eliminant una de les versions que fins ara formava part de la gamma. Amb això, la marca busca optimitzar la seva proposta i enfocar-se en les tendències actuals del mercat, prioritzant motoritzacions eficients i tecnològiques.
El Peugeot Rifter manté les seves dues configuracions de carrosseria: la versió Standard, de 4,40 metres de longitud, i la Long, que assoleix els 4,75 metres. Ambdues opcions permeten la instal·lació d'una tercera fila de seients opcional, la qual cosa eleva la capacitat a set places, consolidant la seva posició com un vehicle ideal per a famílies nombroses o aquells que necessiten gran espai de càrrega.
Peugeot passa la tisora a la gamma del Rifter
Entre les decisions més destacades de Peugeot hi ha la retirada del motor dièsel BlueHDi de 1.5 litres amb 130 CV, 250 Nm de parell màxim i una transmissió manual de sis velocitats. Aquest propulsor ja no estarà disponible al mercat, quedant com a única alternativa per a aquest rang de potència la transmissió automàtica EAT8 de vuit relacions. Tanmateix, el model conserva la seva versió d'accés, equipada amb un motor dièsel de 100 CV, també de 1.5 litres i amb 250 Nm de parell, associat a una caixa manual de sis velocitats.
En línia amb la transició cap a l'electrificació, el Peugeot E-Rifter, la variant 100% elèctrica, reforça el seu protagonisme. Aquest model combina un motor de 100 kW (136 CV) i 260 Nm de parell màxim, alimentat per una bateria de 50,8 kWh que proporciona una autonomia de fins a 340 quilòmetres segons el cicle WLTP. Amb aquest enfocament, Peugeot respon a la creixent demanda de vehicles ecològics i a les regulacions cada vegada més estrictes sobre emissions.
Dos acabats i tres versions mecàniques per al Rifter 2025
La gamma es divideix en dos nivells d'acabat: Allure i GT. El primer inclou un extens equipament de sèrie, com múltiples coixins de seguretat, sistemes avançats d'assistència a la conducció, connectivitat amb Android Auto i Apple CarPlay, i un sistema d'info entreteniment amb pantalla tàctil de 10 polzades. Per la seva part, l'acabat GT afegeix elements de luxe i tecnologia avançada, com a climatitzador bizona, càmera de visió posterior i llantes d'aliatge de 17 polzades. Aquesta última opció només està disponible amb el canvi automàtic o en la versió elèctrica.
Quant als preus, el Peugeot Rifter Allure Standard arrenca en 30.294 euros per al motor dièsel amb canvi manual, mentre que la seva versió elèctrica assoleix els 38.549 euros. En el cas de l'acabat GT, els preus comencen en 36.425 euros per a la carrosseria Standard amb canvi automàtic i arriben fins als 42.550 euros per a la Long elèctrica. Tots els preus són sense ajuts ni promocions.