Amb poc més de 13.000 models venuts des de començament d'any a Espanya, Peugeot pot presumir de ser ni més ni menys que la tercera marca més venuda al nostre mercat. Un èxit que la marca francesa basa, sobretot, en tres models. D'una banda, el més venut fins ara, el 208. Per un altre, les seves dues SUV de referència al nostre mercat, el 2008 i el 3008.

Tres models que poden presumir de ser ni més ni menys que el cinquè, el vuitè i el novè model més venuts en aquest primer trimestre de l'any demostrant el bon treball realitzat per la marca en els últims temps. Si bé és cert que dins del top 100 a Espanya també apareixen models com el 308 o el 5008, el compacte i el SUV de grans dimensions, també ho és que són models amb una quota de mercat menor.

 

Això sí, no són aquests els únics models que el fabricant francès té a la venda a Espanya. I és que, a diferència del que han decidit fer en marques com a Seat, Renault o Kia, en Peugeot sí que han continuat apostant per les berlines. I és precisament el seu 508, la seva berlina, un dels models que es posiciona ara com una de les millors alternatives per als que no volen saber res dels SUV, que, malgrat que no són gaires, continuen sent un target per a Peugeot.

El Peugeot 508 és el 'pla b' perfecte per als que no volen un 3008

Entre altres coses perquè aquesta berlina compta amb molts factors al seu favor davant el 3008, el model que s'ha convertit en l'elegit per la majoria de famílies que van als concessionaris de la marca francesa.

Més enllà de l'estètica, una mica sempre subjectiu, que sí que és objectiu és que, sent com és una berlina, el 508 es presenta com un model amb un millor coeficient aerodinàmic que ajuda a tenir menys consums, amb un pes menor i un centre de gravetat més baix, la qual cosa fa d'ell un model molt més àgil i dinàmic que el 3008.

 

Però el millor de tot és que, amb el descompte que li han aplicat ara a la marca, per preu és també un 'pla b' molt top al SUV francès. I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, ara aquest 508 en la seva versió d'accés compta amb un descompte de 2.970 euros fixant així el seu preu de partida en 32.180 euros, tan sols 400 euros més que el que té com a preu de partida el 3008.

Amb un motor 1.2 PureTech de 130 cavalls de potència i un equipament de sèrie més que notable, aquest model destaca per la seva amplitud, el seu dinamisme, per la seva capacitat de càrrega i per ser un model que, malgrat no comptar amb gaire suport al nostre país donat el baix índex de vendes del seu segment, pot presumir de ser una de les berlines generalistes més top.