Per molt que en Dacia siguin molt conscients que el seu Sandero juga la seva particular lliga des de feia molts anys tenint en compte que és un model que se situa diversos esglaons per sota quant a preu respecte a la immensa majoria dels seus rivals directes, a la marca romanesa són molt conscients també que hi ha molts utilitaris al nostre país que tenen una excel·lent relació qualitat preu i que, de fet, aconsegueixen també molt bones xifres de vendes.

 

Un bon exemple d'això és l'Opel Corsa, el model més venut i amb molta diferència de la marca alemanya al nostre país, que s'ha actualitzat recentment i que ara ha ampliat la seva gamma amb un nou nivell d'equipament que fins fa molt poc estava tan sols disponible amb la versió 100 × 100 elèctrica d'aquest utilitari.

L'Opel Corsa #Yes és una alternativa al Dacia Sandero

Aquest sentit, si bé és cert que la immensa majoria dels conductors que acudeixen als concessionaris de Dacia ho fan amb un pressupost molt ajustat i per què no volen o no es poden permetre un model més car, es pot tenir en compte que els preus d'aquesta nova versió especial del Corsa el converteixen en una opció realment temptadora.

I és que la versió que compta amb aquest nivell d'acabat anomenat #Yes que arriba juntament amb motor de gasolina de 100 cavalls de potència associat a una transmissió manual té un preu de partida que es queda just per sobre dels 21.000 €.

 

Un esglaó per sobre se situa la que és segurament la versió més interessant d'aquest Opel, la versió que arriba amb aquest nivell d'acabat però amb un motor de 136 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i, sobretot, a un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT. En aquest cas el seu preu supera els 24.500 €.

En el cas de la versió 100 × 100 elèctrica, el seu preu s'eleva per sobre dels 34.000 €, però es pot tenir en compte que, comptant amb els ajuts de l'Estat, el seu preu pot acabar sent d'uns 27.000 €, encara que continuen sent molts a Espanya els que de moment no volen saber res d'un cotxe 100 × 100 elèctric, per això probablement les versions tèrmiques acaben sent, com ocorre|passa amb la immensa majoria de models, les més venudes.