Per molt que Porsche sigui molt lluny de ser un fabricant generalista i, per tant, una marca dirigida al gran públic, això no significa que el fabricant alemany no aconsegueixi unes gaire bones xifres de vendes entre els fabricants d'aquestes característiques. És més, no és que sigui precisament cap secret que precisament ha estat un dels SUV de luxe més venuts en els últims temps tant a Europa com en la resta de mercats importants a nivell mundial.

Aquest model no ha estat cap altre que el Macan, un SUV que en la seva primera generació es va convertir a tota una icona en el que, això sí, no hi havia protagonisme per a les opcions 100 × 100 d'elèctrics. És per això que, tenint en compte el seu èxit, molts es van quedar amb la boca oberta quan van veure que per si havies decidit llançar una segona generació d'aquest model de la mà d'un motor 100 × 100 elèctric.

 

En aquest sentit, no van ser precisament poques les veus que assegurar que aquest canvi a la marca alemanya anava a provocar un descens notable de les seves vendes, una cosa que evidentment ha ocorregut. Tanmateix, es pot tenir en compte que aquest salt endavant que ha donat per amb aquest model és un salt davant que converteix a aquest Macan en una opció molt més interessant en tots els sentits i a més en una opció més barata.

El nou Porsche Macan és un model més barat que el seu antecessor

La versió d'accés de la nova generació té un preu de partida que es queda per sota dels 83.000 €, que just és el preu que tenien les últimes versions d'accés de la generació anterior amb motor de combustió. No és precisament habitual que un model elèctric se situï per sota respecte al preu d'un model de combustió, i més en aquest tipus de fabricants però tenen molt clar que perquè aquest model continuï sent un èxit havien de fer un pas endavant en aquest sentit.

 

El millor en aquest cas és que, més enllà que sigui un model més barat, aquest porxo a millorat en tots els sentits, tant a nivell d'equipament i tecnologia de sèrie com a nivell d'habitabilitat i capacitat de càrrega, sent un model molt millor dotat en tots els sentits ja des de les versions d'accés.

Amb una autonomia en la seva versió d'accés que frega els 600 km, aquest model representa una de les millors opcions en un segment en el qual evidentment els preus no són baixos però en el qual cada vegada més es busca una molt bona relació qualitat/preu.