Al Porsche Taycan, aquest preciós animal alemany, se li apropa un rival perillós que arriba des de Suècia, perquè Polestar ja ha començat ja el desenvolupament de la seva nova berlina esportiva de luxe, el Polestar 5 i pretén llançar-lo a finals de 2023. A veure què se'ls ocorre a Alemanya per contrarestar-lo.

Polestar
Polestar

Disseny d'avantguarda

Mentre a Stuttgart caminen fent-se preguntes, Polestar va amb tot per augmentar la seva gamma de cotxes elèctrics, avui només formada pel Polestar 2. El futur model serà un cotxàs de 5 metres amb silueta tipus liftback, aires molt esportius i una de posterior d'avantguarda amb grups òptics disposats en una forma de bumerang ocupant tot l'ample del darrere i discorrent en vertical pels costats. Sölo va a tenr dues places, encara que hi haurà una opció amb cinc. De l'interior se sap poc, però la connectivitat i la digitalització seran màximes.

Potència a doll

Per propulsar el Polestar, el fabricant suec ha desenvolupat dos potents motors, un en cada eix que poden arribar a sumar fins a 880 CV. L'autonomia superarà els 600 quilòmetres i el cotxe es podrà recarregar en poc menys de 10 minuts fins al 80% gràcies a un sistema de càrrega de 800 V. Va a ser, sens dubte, un cotxe que farà molt parlar i que, per descomptat. vana poder comprar-ne molt pocs. Com el Porsche Taycan, vagi, però a joc amb els mobles d'Ikea, que per a això és suec.