El Toyota C-HR s'ha convertit en una de les millors armes de la marca japonesa al nostre país des de fa ja molts anys, entre altres coses perquè passa per ser un model amb carrosseria tipus SUV i amb unes dimensions perfectes tant per al dia a dia com per deixar anar viatges en autovia i autopista, que compta amb una mecànica híbrida auto recarregable molt eficient i molt fiable i, sobretot, amb un disseny clarament diferenciat de la resta.
El problema en aquest cas que té aquest model és que amb l'arribada de la nova generació, una generació amb què evidentment ha fet un salt endavant en tots els sentits, el seu preu ha augmentat de forma notable, tenint un preu de partida ara ja més de 31.000 € en el cas de la versió més senzilla de totes.
No és casualitat llavors que siguin molts els que busquin un model similar quant a característiques però amb un preu o bé més temptador o bé molt similar, però que a canvi obtinguin una opció més interessant. I allà és on apareix una opció prèmium que està convertint-se en una de les millors opcions en el seu segment: el Lexus LBX.
El Lexus LBX és una opció molt top
En aquest cas estem davant de la proposta de la marca prèmium de Toyota per al segment B-SUV, un segment en el que les marques prèmium no és que solen tenir molta presència.
Si bé és cert que per mida és una opció més petita que el Toyota, aquest LBX pot presumir de ser una opció més interessant quant a, per exemple, capacitat de càrrega al seu maleter, sent de més de 400 l, una xifra superior als 350 l que té el model de la marca generalista.
A més, com no podia ser de cap altra forma tractant-se d'un model prèmium, quant a qualitat de materials i equipament de sèrie aquest model de Lexus arriba molt bé dotat, com també a nivell de motor, amb el fiable i eficient híbrid auto recarregable de 136 cavalls de potència que es queda tan sols a quatre cavalls de potència respecte al motor també híbrid auto recarregable que arriba en la versió més senzilla del Toyota.
Tenint en compte que Lexus ha optat ara una promoció que deixa a la versió amb aquest motor i acabat Elegant per tan sols 250 € al mes tenint en compte que haurem d'aportar a l'entrada de més de 7000 € i una quota final de més de 20.000, no seria estrany que les vendes d'aquest model prèmium japonès augmentessin de forma notable en els propers mesos.