Per molt que Lexus sigui una marca prèmium i que, per tant, sigui molt conscient que les seves xifres de vendes en mercats com l'espanyol no seran ni de lluny les mateixes que aconseguiran marques generalistes o marques low-cost, això no significa que els japonesos no apostin de tant en tant per formacions gaire interessants per intentar augmentar la quota de mercat d'alguns dels seus millors models.
Entre altres coses perquè, més enllà que el fet de vendre a Espanya models amb preus tan alts és ja una dificultat afegida, Lexus té a les tres grans marques prèmium alemanyes, Mercedes, BMW i Audi, com els seus principals rivals. No és casualitat llavors que el fabricant prèmium de Toyota hagi decidit convertir al NX en una de les opcions més interessants per a aquells que busquen un SUV prèmium d'unes dimensions ja considerables però amb un argument molt al seu favor: el seu motor híbrid auto recarregable.
El Lexus NX és una molt bona opció
I és que no és que sigui precisament cap secret que el principal motiu de l'èxit de Toyota passa per la seva aposta clara, decidida i constant per aquest tipus de motors, motors cada vegada més reeixits al nostre país entre altres coses perquè prometen consums molt més baixos que els de gasolina i, a més, permeten també lluir l'etiqueta ECO de la DGT.
En el cas de la versió més senzilla d'aquest model japonès, la seva mecànica no és cap altra que un híbrid auto recarregable de 242 cavalls de potència que li permeti tenir prestacions més que interessants alhora que aconseguir un consum realment sota per a un model del seu pes i de les seves característiques, un consum de tan sols 5 litres als 100 quilòmetres.
D'altra banda, com sol ser habitual a les marques prèmium, ja des de la versió més senzilla de totes aquest model arriba molt ben dotat de sèrie, amb un nivell de tecnologia i de qualitat els seus materials propis d'una marca de les seves característiques.
Però el millor de tot en aquest cas és que, gràcies al descompte actual de la marca, aquesta versió d'accés té un preu que es queda per sota dels 50.000 €, un preu que el situa evidentment per sobre de la immensa majoria de models més reeixits a Espanya però que al seu torn el situa un esglaó per sota dels seus rivals directes alemanys que, a més, no compten amb aquest tipus de motor.