El Range Rover Evoque ha estat un dels models que més alegries ha donat la marca prèmium anglesa en els últims temps. Entre altres coses perquè, sent com és un SUV de mida compacta, pot presumir de ser un dels models més venuts del fabricant.
Si bé és cert que té rivals molt importants als concessionaris de Mercedes, BMW, Audi i Volvo, també ho és que aquest Range Rover, com passa amb la resta de models de la marca anglesa, pot presumir d'estar situat un esglaó per sobre quant a imatge, qualitat i luxe. De fet, no van ser pocs els que, quan van veure que el fabricant llançava la primera generació d'aquest model, es van quedar amb la boca oberta i van assegurar que els anglesos havien encertat, i molt, amb aquest model.
Un Evoque que ha anat a poc a poc evolucionant amb el pas dels anys i que, com no podia ser de cap altra manera, ha decidit entrar també en la batalla dels motors híbrids, en aquest cas amb una opció híbrida endollable que, sens dubte, pot presumir de ser les millors opcions en la seva gamma mecànica.
El Range Rover Evoque híbrid endollable, un SUV prèmium molt top i res barat
Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el preu de partida d'aquesta versió híbrida endolla parli d'aquest Range Rover Evoque és de gairebé 52.000 euros. Un preu que arriba amb descomptes ja inclosos i que, si bé és cert que no és que sigui precisament un preu baix, per a molts és una opció molt atractiva, sobretot per a aquells que no tenen un pressupost ajustat.
Entre altres coses perquè, per molt que sigui un model molt car, no deixa de ser un súper prèmium amb un motor híbrid endollable, en aquest cas del ni més ni menys que 309 cavalls de potència, que permet poder circular durant més de 50 km en manera 100 × 100 elèctric, lluu l'etiqueta ZERO de la DGT, i pot presumir de tenir un equipament de sèrie més que notable.
Si ja abans que la marca anglesa llançarà aquesta versió aquest model podia presumir de ser un dels més atractius dels seus elements, amb aquesta versió, que l'iguala quan a gama mecànica a la resta de rivals, fa d'ell un SUV prèmium de mida compacta molt desitjable en tots els sentits.
Això sí, com bé saben en el fabricant, per molt que l'oferta en aquest cas sigui interessant, segur que continuen sent molts els que aposten abans per un model de les tres marques premium alemanyes. Entre altres coses perquè continuen sent marques que, per nom, se situen un esglaó per sobre.