Fa anys que la icona cinematogràfica nord-americana que va renéixer com a producte global per als amants de l'esportivitat i l'estil de vida americà és tot un èxit.
En concret i a Europa, l'inici de la història es remunta a 2015, l'any en què es va introduir als mercats del vell continent. Ara, amb l'última renovació i un preu rebaixat, potser és un bon moment per preguntar-se què s'assegui al volant d'un símbol amb garantia Ford i si compensen els més de 55.000 euros que costa aquest mes la versió més assequible. Parlem, clar, del Ford Mustang.
A Europa, només està disponible el V8
Per al vell continent, només s'ofereix una motorització per al Ford Mustang, el V8 de 5 litres i 450 CV. Aquest propulsor es distingeix per la seva característica i inconfusible sonoritat, que forma part de l'experiència que ofereix aquest clàssic esportiu. Estem, sens dubte, davant d'una reencarnació del muscle-car americà- El desafiament és gran, però se supera amb nota: l'equilibro entre modernitat i classicisme s'aconsegueix en el que, sens dubte, és un exercici de possibilisme de la marca americana.
El consum és allò de menys
Amb 4,78 metres, 1.756 quilos de pes i un motor poderosíssim, el Ford Mustang és un veritable golafre que declara un consum mitjà de més 11 litres cada 100 quilòmetres.
Amb tot, és el de menys per a un vehicle que val més pel que representa que per les seves qualitats dinàmiques o la seva practicitat. No ens enganyem: un Ford Mustang no és un cotxe per al dia a dia, però malgrat això, inclou un maleter acceptable de 408 litres. En aquest tipus de cotxes, el que compta|explica de debò són les sensacions i el poder que transmet el V8 és, senzillament brutal.
L'equipament, a més, no és escàs i juntament amb el sensor de pluja i les llantes d'aliatge, s'incorporen també ajuts a la conducció com el sensor d'aparcament, el control de creuer adaptatiu i la frenada autònoma d'emergència. Si a tot això li sumem que el cotxe pot aconseguir-se aquest mes per 4.091 euros menys, estem sens dubte, davant d'una opció a meditar.