El Range Rover és un d'aquests models que històricament ha sabut unir millor conceptes com a luxe, tecnologia, elegància i alhora tenir unes molt bones prestacions lluny de les mancat. Si bé és cert que aquest model és tota una referència, es pot tenir en compte que els veritables amants dels 4x4 i dels tot terrenys tenen en models com el Defender, el Ford Bronco, el Jeep Wrangler o el Toyota Land Cruiser les seves opcions més destacades.

En aquest sentit, es pot tenir en compte també que cada vegada més els fabricants que, lògicament veient que el futur passa per aquest tipus de cotxes, estan apostant també per posar al mercat models amb veritables actituds de tot terreny i que compten a més amb motors 100 × 100 d'elèctrics.

 

Un bon exemple d'això són alguns dels models d'un fabricant que segurament molt pocs a Europa coneixen però que està començant a ser un veritable mal de cap per a Tesla als Estats Units, entre altres coses perquè és una marca americana que ven cotxes elèctrics molt atractius.

Rivian reforça la seva gamma de 4x4 d'elèctrics

El fabricant en qüestió no és cap altre que Rivian, una marca que, com bé podem veure en les imatges, pot presumir de tenir elèctrics realment interessants a nivell de disseny i que compten a més amb tecnologies molt avançades.

Un bon exemple d'això és que alguns dels seus millors models compten amb fins a tres motors elèctrics i més de 800 cavalls, a més d'explicar amb unes prestacions de tot terreny que no tenen res a envejar a la que tenen els millors models de la seva categoria.

 

De moment d'aquesta marca no ha arribat a les carreteres europees, però ho farà en el futur, i allà és on molts conductors amants dels tot terrenys a Europa estan esperant que arribin també dues de les seves principals novetats. I és que la marca ha presentat recentment la versió Califòrnia Dune Edition dels seus R1S, un SUV, i R1T, una pick-up.

Amb modificacions específiques per convertir-los en opcions encara més aventureres i amb també petites modificacions estètiques que el converteixen en una opció també més atractiva, els preus de partida freguen i superen els 100.000 dòlars als EUA, per la qual cosa, per molt que siguin opcions realment atractives, serà difícil que es converteixin en cotxes realment reeixits. Veurem si acaben arribant a Europa.