Per molt que sigui un model que s'acaba de posar a la venda i que per tant encara no pot presumir de ser precisament un dels grans èxits a les carreteres espanyoles i europees, és més que evident que el nou Renault 5 s'ha convertit ja en tota la sensació al vell continent.

No eren pocs els que, abans fins i tot de la presentació oficial d'aquest model, ja van assegurar que la idea de la marca francesa de recuperar a una de les seves icones i convertir-lo en un model 100 × 100 elèctric respectant el seu característic disseny passava per ser una de les millors idees de Renault en els últims anys. Veient l'enorme quantitat de reserves que ha acumulat aquest model en els primers mesos és evident que aquesta afirmació no era una exageració.

 

Com sol ser habitual en aquests casos, Renault va decidir començar la comercialització del seu model amb els nivells més Top tant en el que es refereixi equipament, motor, però això és una cosa que hi ha ben aviat canviarà, entre altres coses perquè el fabricant francès ja ha anunciat que abans que acabi el present curso es podrà configurar també amb opcions més senzilles tant el que es refereix a l'equipament com a l'apartat mecànic.

El Renault 5 serà més barat amb versions d'accés

Als dos nivells d'equipament actualment disponibles s'uniran dos més que, si bé és cert que evidentment li arribaran tan ben dotat el seu nivell de tecnologia, reduiran significativament el seu preu, entre altres coses també perquè es podran associar-se a un motor menys potent i a una bateria amb menys mida.

 

El motor més potent actualment és el de 150 cavalls que arriba associat a una bateria de 52 kW hora que li permet tenir més de 400 km d'autonomia, però les versions d'accés comptaran amb una mecànica de 120 o 90 cavalls i una bateria de 40 kW, de tal manera que aquestes versions tindrà una mica més de 300 quilòmetres d'autonomia.

De moment no se sap els preus d'aquestes versions més senzilles a Espanya, però sí que se sap que el preu de la versió de 120 cavalls a França és de menys de 28.000 €, pel que podria tenir un preu al nostre país devem 26.000 € o 27.000 €. Serà el 2025 quan es donin a conèixer els preus de la versió de 90 cavalls, però tot apunta que aquestes versions més barates acabaran sent les més venudes.