A Renault i a Ford porten ja molt temps apostant pels SUV. Saben molt bé que aquest tipus de carrosseria és la carrosseria que envia ara a Espanya i a Europa, i sent com són dues marques de molt pes al vell continent, no han volgut perdre's aquest tren.

En el cas de la marca francesa, el seu Captur pot presumir de ser el model de fet més venut al nostre país, per davant d'un Clio que sempre ha tingut molt bones xifres de vendes. En el cas de la marca americana, Ford va apostar per doblar la seva aposta en aquest segment veient que l'Ecosport no era precisament un model molt venut a Espanya.

 

Així, tant el Captur com el Puma poden presumir de ser dos són compactes amb uns dissenys molt atractivo,s equipaments més que notables, una gamma de motors àmplia i variada i una relació qualitat preu més que ajustada. Tenint en compte que són rivals directes, no són pocs els que es pregunten és millor quin dels dos models comprar.

La comparativa entre dos dels SUV compactes més venuts a Espanya

Tenint en compte també que és precisament el preu u dels millors arguments de venda d'aquests dos models, és aquest element que acaba decantant la balança. I no precisament del costat del que és més barat.

Com bé podem veure en quecochemecompro.es, el model francès té un preu de partida que es queda just per sota dels 20.000 € gràcies al descompte de més de 2.000 € que ofereix actualment la marca sempre que es finança la compra amb Renault.

Per la seva part, el Ford es queda just per sota dels 22.000 €, gràcies també a un descompte de gairebé 3.000 € subjecte a condicions pròpies de finançament. Així, el Renault podria semblar una millor compra tenint en compte que les dues ofertes van lligades a les versions d'accés. Tanmateix el motor del Ford juga un paper més que destacat en aquest sentit.

 

I és que, a diferència del que passa amb el Renault, que arriba amb un motor de combustió de 90 cavalls, la marca americana optat per dotar a totes i cada una de les opcions del seu poema amb un sistema de micro hibridació lleugera. En aquest cas el Puma més bàsic de tots arribat amb un motor MHEV de 125 cavalls de potència.

Tenint al cap que són dos models els millors terrenys de joc del qual són els entorns urbans interurbans, no és un detall menor que el model americà compti amb aquest sistema que li permet lluir amb orgull l'etiqueta ECO de la DGT, una cosa que el Captur no pot dir.

És per això que, malgrat que és un model una mica més car, si el pressupost és ajustat i el que es busca és un model amb una excel·lent relació qualitat preu, l'opció a escollir en aquest cas és el Puma, un dels millors models de Ford actualment al nostre país.