Veient el catàleg de Renault, és més que evident que el fabricant francès té com un dels seus grans objectius convertir-se en una marca de referència a Europa de la mà de models elèctrics amb una molt bona relació qualitat preu.
De fet, dues de les seves principals novetats en els últims temps, el Renault 5 i el Renault 4, apuntar a convertir-se en autèntiques referències, sobretot entre aquells conductors que busquen models elèctrics petits amb un disseny retro molt encertat i amb un preu equilibrat.
Tanmateix, la marca sap que també són molts els conductors que no busquen en un cotxe elèctric un disseny tan retro, sinó que buscar alguna cosa més modern i futurista, per això han decidit actualitzar una de les seves millors propostes i un model que, sense ser tan barat com els nouvinguts, sí que presumeix de tenir una bona relació qualitat preu, i més ara que compta a més amb un nou nivell d'acabat que augmenta la seva esportivitat.
El Megane E-TECH compta ara amb l'acabat esprit Alpine
No és cap altre que el Megane E-TECH, un crossover 100 × 100 elèctric que va arribar al mercat fa uns anys i que ara s'ha actualitzat de la mà de petits canvis. Tanmateix, la principal novetat és la que segurament provocarà que molts el deixen com una opció fins i tot molt més interessant és que la marca l'ha dotat amb el nou nivell d'equipament esprit Alpine, un nivell d'equipament que augmenta l'esportivitat, la tecnologia i la qualitat dels seus materials.
El que de moment no canvia és el motor, en aquest cas una mecànica de 220 cavalls de potència que, unit a una bateria de 60 kW hora, permet que aquest model pot presumir de tenir 468 km d'autonomia amb una sola càrrega. Cert que estem davant d'una xifra molt més baixa de la que tenen alguns dels elèctrics més moderns que hagin sortit recentment al mercat, però es pugui tenir en compte que és una xifra més que suficient per a la immensa majoria de conductors al nostre país i amb la que, planificant bé les parades, es poden afrontar també llargs viatges en autovia d'autopista.
Sense descomptes, el preu de partida d'aquesta versió és de 42.500 €, encara que es pot tenir en compte que amb els descomptes actuals que ofereix la marca francesa podem aconseguir aquest model amb aquest nivell d'acabat esportiu per menys de 38.000 €.