Veient el catàleg de Renault en els últims temps, és més que evident que la marca francesa ha encertat amb molts dels seus nous models. És més, veient precisament les xifres de vendes que està aconseguint aquesta marca, s'entén perquè cada vegada més espanyols hi opten.
I és que, al marge d'alguns dels seus models més consolidats com poden ser el Clio o el Captur, novetats com el Symbioz o el Rafale no fan cap altra cosa que evidenciar el pas endavant que ha donat la marca europea és el que es refereix al disseny dels seus cotxes, sent opcions cada vegada més atractives i que deixen enrere una època un tant neutra en aquest sentit.
Precisament el Rafale és, almenys per a molts, el Renault més bonic que podem trobar actualment al nostre mercat, a més de ser una opció perfecta per a aquells que busquin un cotxe familiar amb què divertir-se al volant sent una opció molt més dinàmica que l'Espace, el seu SUV més gran.
El Renault Rafale PHEV ho té tot
Dins de la gamma d'aquest model podem trobar dues opcions mecàniques, una d'híbrida auto recarregable de 200 cavalls de potència i una híbrida endollable de 300 cavalls de potència, sent evidentment aquesta última la més interessant per a aquells que no tan sols busquin un cotxe molt eficient quant a consums i que els permeti lluir l'etiqueta ZERO de la DGT sinó també un cotxe divertit el volant.
I és que aquesta versió amb 300 cavalls de potència que a més tan sols es pot associar als nivells d'acabat més elevats converteixen a aquest model, comptant amb tots els ajuts del govern així com amb les promocions de la marca, en un Crossover familiar amb un toc esportiu que té un preu de partida d'uns 40.000 €, un preu realment competitiu per a tot el que ofereix.
Molta tecnologia de sèrie, bona habitabilitat, un maleter perfecte i més que suficient per a la immensa majoria de famílies al nostre país, un disseny que no passa inadvertit i una mecànica eficient que permet a més comptar amb fins a 105 km d'autonomia 100 × 100 d'elèctriques converteixen a aquest model en una de les opcions més interessants actualment a les carreteres espanyoles, fins i tot per a aquells que ho havien descartat per preu abans dels ajuts.