Renault, com la resta de marques generalistes que volen tenir pes a Europa, sap molt bé que el futur de les carreteres del vell continent passa pels models 100 × 100 d'elèctrics. De fet, saben molt bé la marca que a partir de 2035 no es podran vendre models a Europa que no comptin amb un motor 100 × 100 elèctric.
És per això que els francesos ja han començat el seu procés d'electrificació, llançant models al mercat amb aquest tipus de motors que, si bé és cert que no tenen una bona quota de mercat encara, sí que va obrint a poc a poc el camí per a futures generacions.
I un dels models més interessants dins de la gamma de regles d'aquest sentit és el nou Megane E-Tech, un crossover 100 × 100 elèctric que pot presumir de comptar amb el nou llenguatge de disseny de la marca així com una relació qualitat preu més que interessant.
Després d'uns mesos en què el Renault ha anat a poc a poc prevenent aquest model, les primeres unitats estan arribant ja els concessionaris espanyols, per la qual cosa molts dels quals estaven interessats en el saben que ja poden fer el pas definitiu.
Renault rebaixa de forma notable el preu del seu Megane E-Tech
Això sí, saben també molt bé a la marca francesa que un dels grans problemes d'aquest tipus de models, que amb prou feines tenen una quota de mercat del 5 %, és que la xarxa d'infraestructures de carregadors a Espanya és encara molt per darrere del que deuria. De fet, avui dia és una mica més de 15.000 els punts de recàrrega que hi ha repartits en territori espanyol, una xifra que es queda molt lluny dels 100.000 punts que hi haurien d'haver en el nostre país el 2023.
És per això que en Renault, conscients dels dubtes que pot generar fer-se amb un model d'aquest tipus, adoptat per aplicar un bon descompte, una estratègia comercial que sempre sol donar bons resultats.
Tal com podem veure en quecochemecompro.es el descompte és de gairebé 10.000 €, la qual cosa fixa el preu de partida de la versió més bàsica d'aquest nou model de Renault just per sota dels 26.000 euros. Un preu tan baix que arriba evidentment associada condicions específiques de finançament i amb els ajuts del pla MOVES ja inclosos en el descompte.
Amb un motor de 130 cavalls de potència i una autonomia que ronden els 300 km, aquest nou Renault Megane E-Tech pot presumir de ser un dels millors quant a relació qualitat/preu en el seu segment.
Entre altres coses perquè la marca francesa esvalotat també més que veiés nivell d'equipament. I és que compta de sèrie amb, entre altres coses, fars LED, sistema multimèdia amb pantalla de 9 polzades, sensor de pàrquing posterior, instrumentació digital, ràdio DAB,detector de fatiga, control i limitador de velocitat, alerta de carril, càmera posterior, Apple CarPlay i Android Auto.