Per molt que en Toyota puguin presumir de tenir gairebé el monopoli de les vendes dels cotxes híbrids auto recarregables a Espanya i a Europa, a la marca japonesa són molt conscients que cada vegada són més els fabricants que estan apostant per aquest tipus de mecàniques, entre altres coses perquè s'han convertit en mecàniques cada vegada més populars a les carreteres del vell continent.
Un bon exemple d'això és Renault que, tant a la seva pròpia marca com en Dacia porta ja uns quants anys apostant per aquest tipus de mecàniques, un tipus de motor que compta amb diversos avantatges davant els de combustió tradicional com per exemple que sempre arriben associades a transmissions automàtiques, que permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT i, sobretot, que es presenten com opcions molt més eficients referent al consum.
No és casualitat llavors que la marca optés en el seu moment per què el seu SUV més top en tots els sentits, l'Espace, arribés de la mà d'una mecànica d'aquestes característiques. Un model, l'Espace, que si bé és cert que rep el mateix nom que tenia el mític monovolum de la marca, s'ha reconvertit en un SUV pot comptar amb fins a set places i que es presenta com una de les millors opcions familiars del moment al nostre país.
Renault actualitza al seu Espace, un model ara molt més atractiu
És cert que la nova versió d'aquest model ja podia presumir de ser molt atractiu, entre altres coses perquè no deixava de ser una espècie de germà més gran del Renault Austral, però es pot tenir en compte que ara la marca l'ha renovat amb un nou llenguatge de disseny que l'apropa molt més a les línies del Rafale, sent una opció més atractiva en aquest sentit.
Més enllà de les millores a nivell visual, a nivell d'equipament i de qualitat de materials aquest model també ha fet un important salt davant, sent un d'aquests cotxes que, especialment en les seves versions més ben dotades, tampoc no tenen gaire que envejar alguns models de categoria i d'estatus superior.
Però el millor és que, tal com ha confirmat Renault, aquest nou Espace que es posarà a la venda a l'estiu continua apostant per la mecànica híbrida auto recarregable de 200 cavalls de potència que, gràcies a comptar amb una bateria d'ions de liti de 2kWh capacitat, permet que aquest model acabi tenint una autonomia màxima de gairebé 1200 km, a més de ser una opció realment deficient referent a consum en cicle de conducció urbà, on aquest tipus de mecàniques acaben oferint sempre les seves millors prestacions.