Conscients que bona part dels rivals directes del Renault Clio estan tenint cada vegada millors resultats a Espanya i a Europa, a la marca, sabent també que l'actual generació d'aquest utilitari portava ja uns quants anys a la venda, acabo d'actualitzar-lo amb un rentat de cara que el permetrà allargar així la seva vida comercial i fer-ho de la mà d'un disseny potser molt més atractiu i d'una millora tant al seu equipament com en la seva gamma mecànica.
Un nou Renault crec que ja s'ha estrenat però del qual, almenys de moment i fins que no s'obri el llibre de comandes al nostre país, una cosa que passarà durant el pròxim estiu, no es coneixen encara els seus preus. No és que sigui precisament cap secret que, com és lògic, el preu de la nova versió serà bastant més elevat del que tenen ara a les diferents versions del clima actual, que continua estant a la venda al nostre país i ho continuarà fent fins que arribi la nova versió.
Això sí, com és costum en la immensa majoria de marques conscients que el valor del cotxe actual és molt menor tenint en compte que ja han presentat la nova versió, en Renault han optat per treballar el preu de partida de la versió més senzilla de l'actual Clio, convertint-lo així en una de les actuals gangues el seu segment del nostre país.
El Renault Clio actual, una ganga a Espanya
Tal com podem veure en quecochemecompro.com, el preu de partida de la versió més senzilla d'aquest utilitari es queda en menys de 16.300 € tenint en compte tots els descomptes i promocions aplicats ara pel fabricant sempre que es finança la compra amb la marca, la qual cosa acaba provocant que, sumant interessos i comissions, el preu evidentment acabi sent més alt.
Es pot destacar, això sí, que la versió més senzilla d'aquesta criatura és un model bastant més senzill que bona part dels seus rivals directes, entre altres coses perquè porta amb un motor de tot just 65 cavalls de potència i un equipament de sèrie molt bàsic. Tanmateix, és un model que se situa diversos esglaons per sobre del low-cost de referència al nostre país, el Dacia Sandero, per la qual cosa són molts els que, segurament, preferiran pagar una mica més per fer-se amb un model millor en tots els sentits.
No seria estrany llavors que, a mesura que vagin passant les setmanes i el nou Clio sigui més a prop, les vendes de l'actual, que fins i tot podria baixar una mica més de preu, augmentessin de forma notable.