Són diversos els models de Renault que ja poden presumir de ser història a les nostres carreteres. Un d'ells és el Megane, un compacte que porta ja molts anys sent una de les referències en el seu segment i un dels models que més alegries ha donat la marca francesa en els últims temps.
Si bé és cert que el segment dels compactes està veient com els SUV l'estan robant bona part de les vendes, continuen sent models molt buscats al nostre mercat. De fet, tenint en compte que aquests han guanyat en els últims anys en habitabilitat i capacitat de càrrega, han estat els compactes els que també li han robat bona part de vendes a les berlines.
El problema en el cas del Megane és que, més enllà de ser un dels models més veterans en el seu segment, té molts rivals de pes per davant. Entre ells, el Seat León, el Peugeot 308, el Ford Focus o el Kia Ceed, un dels compactes que més ha crescut en vendes en els últims temps.
En Renault tenen molt clar que la seva aposta no és cap altra que la de l'electrificació, per això fa poc havien llançat ja el nou Megane E-Tech, un crossover que hereta el nom del compacte però que compta amb un motor 100 × 100 elèctric.
Renault aplica un descompte de gairebé 13.000 euros a la versió PHEV del seu Megane
Tanmateix, una de les versions més interessants dins de la gamma del compacte és precisament la que compta amb un motor híbrid endollable. Aquest tipus de motors està guanyant cada vegada més adeptes al nostre país, entre altres coses perquè, si bé és cert que són precisament més cars que els de motors de combustió, el fet de comptar amb un petit motor elèctric que els permet tenir una autonomia de més de 50 km en manera 100 × 100 elèctric fa d'ells models molt atractius per al dia a dia a la ciutat.
És més, és precisament aquesta versió la que compta ara amb un descompte més gran dins de la gamma d'aquest compacte. I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, la versió PHEV d'aquest Megane compta amb un descompte de gairebé 13.000 euros. Un descompte que neix de la unió de la rebaixa pròpia de la marca així com dels ajuts del pla MOVES del govern.
En aquest cas aquesta versió del Megane amb motor híbrid endollable arriba amb una mecànica de 160 cavalls de potència que, com no podia ser de cap altra manera sent com és un motor d'aquestes característiques, li permet poder lluir l'etiqueta ZERO de la DGT, que no és precisament un detall menor tenint en compte les cada vegada més restriccions de mobilitat a les grans ciutats al nostre país. És més que probable que, amb aquest descompte, les vendes d'aquesta versió híbrida endollable augmenten en els propers mesos.