El mercat europeu s'ha convertit en un dels més renyits en els últims temps, entre altres coses perquè l'arribada al vell continent de fabricants xinesos està provocant que moltes marques generalistes prenguin una sèrie de decisions per intentar no perdre gaire quota de mercat.

Més enllà que són molt abundants les ofertes de marques generalistes als seus cotxes més barats per intentar frenar les vendes dels cotxes low-cost xinesos, també és notable el pas davant que han donat alguns fabricants com Renault referent als seus vehicles més ben dotats en tots els sentits, és a dir, vehicles que no van dirigits precisament als quals busquen un low-cost sinó els que busquen un cotxe molt millor dotat i que compta amb els millors materials i motors del fabricant.

 

Un clar exemple d'això és el Renault Espace, un SUV de 7 places que hereta el nom del mític monovolum de la marca francesa i que no deixa de ser una versió més familiar i més gran de l'Austral, amb el qual almenys de moment comparteix molt del seu disseny.

Renault actualitzarà l'Espace

Un model que té ja grans rivals i tindrà rivals també de molt nom com és el cas del Volkswagen Tayron, per la qual cosa no és casualitat que el fabricant francès ja estic treballant en una actualització que el posarà al dia en matèria de disseny i el convertirà en una opció fins i tot més interessant en les seves versions més top.

 

De moment Renault s'està guardant molt bé les cartes en aquest sentit, però ja se sap que aquest model, que s'actualitzarà abans del seu germà petit, l'austral, canviarà de forma notable el seu disseny, especialment en la part davantera, amb un disseny més modern i afilat respecte a la versió actual.

Un altre punt important és que una de les grans novetats arribarà en l'apartat mecànic, amb una nova mecànica híbrida endolla parli de 300 cavalls de potència que es podrà associar a més al nivell d'acabat més Top, convertint-se en una opció perfecta per a aquells que busquen l'últim en tecnologia dels millors materials d'una marca generalista i que no volen pagar el sobrepreu habitual de models prèmium.