El nou Alfa Romeo Giulia Intensa arriba al mercat per desafiar a models com el BMW Serie 1 i el Mercedes Clase A. Amb un disseny que destil·la elegància i un equipament que no deixa marge per a les queixes, aquesta edició especial destaca per combinar el luxe italià amb la innovació tecnològica. Presentat al Saló de l'Automòbil de Brussel·les 2025, el Giulia Intensa promet convertir-se en una referència dins del seu segment.
En l'apartat estètic, l'acabat Intensa aporta detalls exclusius que el distingeixen dels seus competidors. Les llantes de 19 polzades amb acabats en or i les pinces de fre negres amb firma en or destaquen a primera vista. A més, els miralls retrovisors llueixen la bandera italiana, reforçant l'orgull de la marca. Altres elements com la graella actualitzada, els tubs d'escapament Matt Dark i els vidres fumats completen la seva impactant presència.
L'acabat més elegant d'Alfa Romeu arriba al Giulia
L'interior no es queda enrere i segueix la mateixa línia de luxe i sofisticació. Els seients esportius de cuir, amb insercions marrons i costures detallades, ofereixen comoditat i estil a parts iguals. El recolzabraços central porta el logotip Intensa, mentre que els pedals d'alumini i les insercions d'alumini a l'habitacle realcen el seu caràcter esportiu. A més, inclou un volant calefactat que combina cuir negre i marró, assegurant una experiència de conducció còmoda fins i tot en els dies més freds.
Quant a tecnologia, el Giulia Intensa està equipat amb un sistema d'infoentreteniment Alfa Connect 3D Nav amb pantalla de 8,8 polzades, compatible amb Apple CarPlay i Android Auto. També disposa d'un clúster digital TFT de 12,3 polzades, un sistema de so Harman Kardon amb 15 altaveus i un carregador sense fil per a mòbils. La il·luminació tampoc no decep, gràcies als fars Full LED Trilobo i els llums de cortesia LED a l'interior.
Res a envejar de rivals top com el Mercedes Clase A o el BMW Serie 1
En l'àmbit mecànic, el Giulia Intensa ofereix tres opcions de motorització, totes elles amb un canvi automàtic de vuit velocitats. El motor dièsel d'accés, un 2.2 turbo de 160 CV, compta amb tracció posterior i un preu de partida de 60.100 euros. D'altra banda, el motor dièsel de 210 CV inclou tracció total, mentre que el motor de gasolina de 280 CV, també amb tracció total, es posiciona com l'opció més prestacional amb un preu de 70.100 euros.
L'equipament de seguretat és igualment impressionant, destacant el sistema ADAS GSR 2, el control de creuer actiu, la frenada autònoma d'emergència i el reconeixement de senyals de circulació. A més, inclou funcions com el sistema Start & Stop, el sensor de vespre i una càmera d'aparcament posterior, assegurant un control fàcil i segur en qualsevol situació.