El X3 s'ha convertit, juntament amb l'X1, en un dels models més venuts de BMW en els últims anys a Europa. En aquest sentit, si bé és cert que el fabricant alemany, com està passant també amb altres marques prèmium com és el cas de Mercedes i Audi, continua apostant per les berlines, entre altres coses perquè aquest tipus de cotxes sempre li han donat moltes alegries, els SUV s'han convertit en el principal reclam dels de Munic, per això hi ha un apostat per anar ampliant cada vegada més la gamma d'opcions amb aquest fill de categoria en diferents segments.

En el cas del X3 ja ens trobem amb un model amb unes dimensions notables i que es converteix en l'opció perfecta per a aquelles famílies que vulguin gaudir d'un SUV amb molta habitabilitat i molta capacitat de càrrega però sense ser tan gran com és el cas del X5, pensat per a famílies que necessiten un extra en aquest sentit.

 

El problema que té aquest model és que, més enllà d'enfrontar-se a grans noms a Europa com és el cas del Mercedes GLC o de l'Audi Q5, hi ha una opció que està guanyant cada vegada més pes a les carreteres del vell continent atesa la seva excel·lent relació qualitat preu i, sobretot, al seu avantatge mecànic davant els prèmium alemanys.

El Lexus NX és tan top com el BMW però amb millor motor

Aquest model no és cap altre que el Lexus NX, un dels SUV més venuts de la marca prèmium de Toyota a Europa i que es posiciona com una compra potser més racional, sobretot tenint en compte que arriba de sèrie amb un dels famosos motors híbrids del fabricant japonès.

 

En aquest cas es tracta d'una mecànica híbrida auto recarregable de 242 cavalls de potència, una mecànica associada a una transmissió automàtica i que permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT però que, a més, presumeix de ser de les més fiables i de les més eficients del mercat, sent un argument molt al seu favor i que el situa un esglaó per sobre en aquest sentit davant Mercedes, BMW i companyia.

Amb un nivell de materials, d'acabats, de tecnologia i d'equipament propi d'un model prèmium, aquest Lexus no té res a envejar a cap dels rivals directes europeus, per la qual cosa, tenint en compte a més que ara arriba amb un descompte que deixa a una de les seves versions més interessants amb un acabat intermedi per poc més de 56.000 €, es converteix segurament en una compra molt més racional que el BMW, per això cada vegada més conductors a Europa estan veient amb bons ulls a la marca prèmium de Toyota.