Moltes són les marques que han tingut i té en els seus emblemes un dels seus punts forts. Això sí, poques poden presumir del glamur i de la història que té l'emblema de Rolls-Royce, una de les marques més exclusives i luxoses a nivell mundial.

Tots els aficionats a l'automobilisme coneixen perfectament l'emblema, i fins i tot els i les que no són amants dels cotxes solen identificar un Rolls-Royce quan ho veuen (normalment a la televisió o a les xarxes socials ) precisament pel seu emblema, la petita estàtua ubicada a la part davantera del seu capó.

Un emblema conegut com l'Esperit de l'èxtasi que ha anat variant al llarg dels anys de forma molt subtil, però que ara ha tingut una nova evolució fruit dels nous temps que corren.

Rolls-Royce modifica el seu emblema per fer-ho més aerodinàmic

I és que, per molt que sigui una marca molt clàssica en molts sentits (els seus models solen forma part dels garatges de moltes reialeses a Europa), a Rolls-Royce sap que els temps estan canviant, per això ja treballen en models elèctrics.

I com bé saben també a la històrica marca britànica, aquest tipus de models elèctrics necessiten tenir un coeficient aerodinàmic millor que en altres casos per a així poder ampliar la seva autonomia.

Per això la marca ha optat per fer una petita modificació al seu emblema. I n'hi ha hagut altres al llarg dels 111 anys que aquesta petita escultura encapçala als seus models, canvis respecte a la mida, fent-la cada vegada més petita.

Rolls Royce

El nou emblema de Rolls-Royce - Rolls-Royce

En el cas d'aquesta última variació, la marca ha optat per redissenyar el seu característic emblema perquè formar part d'un grup de solucions que ajudin a aconseguir un coeficient aerodinàmic Cx de 0,26.

D'aquesta forma, com veiem en la imatge, l'emblema mesura ara, amb aquests canvis, 82,73 mm d'alçària davant els 100,01 mm del seu antecessor. D'altra banda, s'ha modificat també la postura flexionant més el cos i col·locant una cama davant de l'altra. Com no, també hi ha hagut un redisseny de les "ales" per guanyar aerodinàmica i reduir així la resistència al pas de l'aire.