Un dels grans objectius que té Seat al nostre país és el de no continuar perdent gaire terreny. I és que no és que sigui precisament cap secret que la marca espanyola, un fabricant que va ser la referència indiscutible a les nostres carreteres durant molts anys, ha anat perdent cada vegada més terreny davant altres fabricants com Kia o Toyota.
No és casualitat llavors què, veient precisament que la seva situació no és senzilla, el fabricant del grup Volkswagen estigui optant per intentar potenciar les vendes del qual és el seu model estrella, el seu model més venut al nostre país i que passa per ser el segon cotxe amb més quota de mercat a les carreteres espanyoles: el Seat Arona.
És cert que la diferència que té aquest Arona respecto al primer classificat, el Dacia Sandero, sembla insalvable de cara a aquestes últimes setmanes de 2023, però també és cert que el matalàs que té respecte al tercer classificat, el Peugeot 2008, és més que ampli, pel que la segona plaça d'aquest Seat sembla que està ja més que assegurada el 2023.
El Seat Arona continua sent una de les millors opcions a Espanya
Un dels principals problemes que té aquest model és l'auge de vendes que està tenint el MG ZS, un rival directe per segment que, comptant amb totes les promocions i descomptes, té un preu de partida que es queda entorn dels 14.000 euros.
És per això que, tal com podem veure a la secció d'ofertes de la marca espanyol, l'Arona més senzill de tots té un preu de partida ara finançant la compra amb la marca que es queda per sota dels 20.000 €. Un procés de finançament que passa per una entrada de més de 4.000 euros, 36 quotes de 120 euros i, en cas que optem per quedar-nos el cotxe després dels 3 anys de finançament, una quota final de gairebé 15.000 euros.
Comptant amb interessos i comissions, el preu final a terminis de l'Arona amb acabat XM i motor de gasolina de 95 cavalls de potència amb transmissió manual és de gairebé 24.000 euros, un preu que el continua convertint en una opció molt interessant a les nostres carreteres.
No és casualitat que, sense ser precisament el millor model de Seat, l'Arona sigui el més venut de la marca a Espanya, un mercat en el qual els models amb preus baixos acaben tenint cada vegada més èxit.