És més que cert que, per molt que com bé saben i com bé lamenten en Seat el seu León ha perdut molta quota de mercat en els últims anys, el compacte espanyol continua sent una de les millors opcions en un segment que, a diferència del que ha passat amb d'altres, està resistint de forma notable el boom dels SUV.
Un Seat León que sempre s'ha caracteritzat per ser una de les millors opcions de la seva categoria, entre altres coses perquè sempre ha destacat per tenir una excel·lent relació qualitat preu. En aquest sentit, si bé és cert que la marca espanyola està deixant de banda les opcions 100 × 100 d'elèctriques, precisament dins de la gamma d'aquest compacte podem trobar una de les versions més interessants a nivell mecànic dins del catàleg de la marca espanyola.
Aquesta versió no és cap altra que la del Lleó híbrids endollable, un compacte que compta amb una mecànica que presumeix de tenir el millor dels motors de combustió així com el millor dels motors 100 × 100 d'elèctrics, permetent a més que llui l'etiqueta ZERO de la DGT i que es pugui beneficiar així de tots els seus avantatges, que no és que siguin precisament poques.
El Seat León PHEV és una opció interessant i polivalent
No és que sigui cap secret que el millor d'aquest tipus de motors és que, en comptar amb una autonomia elèctrica de més de 60 km, es poden realitzar la immensa majoria de trajectes diaris sense gastar una gota de gasolina, deixant així el motor de combustió per a llargs viatges en autovies i autopistes, convertint-se en un model molt interessant a nivells de consums diaris però sense els problemes de càrrega de bateria propis dels models 100 × 100 d'elèctrics, sobretot a l'hora d'afrontar llargs trajectes.
Tal com podem veure a la secció d'ofertes de la marca espanyola, ara la versió que compta amb aquesta mecànica PHEV de 204 cavalls de potència compte amb una promoció a través del sistema de finançament flexible de la marca que acaba derivant en una quota mensual de tan sols 180 € al mes.
Això sí, per acabar tenint aquesta quota tan baixa durant quatre anys, deurem a portar una entrada de gairebé 10.000 € i fer front a una quota final, si és que volem quedar-nos amb el model, de més de 21.000 €, per la qual cosa el preu final acaba fregant els 40.000 €.
No és un preu baix, i menys per a un Seat León, però s'ha de tenir en compte que som davant de la millor versió d'aquest model, o almenys la més polivalent i interessant a nivell mecànic per a aquells que busquen un model per a tota mena de situacions.