Els motors de Toyota s'han convertit en tota una referència la indústria d'automòbil, entre altres coses perquè, més allà de què gràcies a comptar amb un sistema híbrid auto recarregable són motors extremadament eficients referent al consum, també són alguns dels motors més fiables que podem trobar en el panorama actual, una cosa que evidentment sempre es valora positivament per part dels conductors.

 

Tanmateix, es pot destacar que, com bé saben aquells que tenen a les marques japoneses com la seva referència, la fiabilitat i l'eficiència no és un dels millors arguments tan sols de Toyota, sinó que hi ha altres marques japoneses que, independentment del tipus de mecànica que muntin als seus cotxes, són també molt responsables a l'hora del disseny i la fabricació d'un motor, convertint-los també en opcions extremadament fiables a llarg termini.

El CX-30 de Mazda és una bona opció

Un exemple d'això són els motors micro híbrids de Mazda, un tipus de motor que potser no és tan sofisticat com l'híbrid auto recarregable de Toyota però que acaba oferint consums molt baixos i que també acaba sent una opció molt fiable.

 

Precisament el model més venut de la marca japonesa des de fa ja temps a Espanya i a Europa, el CX-30, presumeix ara de comptar amb una promoció en el que adjunta una versió amb un motor micro híbrid de gasolina de 140 cavalls de potència amb un dels nivells d'acabat superiors per un preu de partida comptant amb descomptes que es queda entorn dels 30.000 €, una quantitat que el converteix en una compra realment racional.

I és que estem davant d'un model que competeix en el segment dels C-SUV, un dels més disputats, pel que quedant-se a mig camí entre un cotxe prèmium i un cotxe generalista però comptant amb un motor que permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT, un nivell de qualitat molt més propi d'una de prèmium quedi una de generalista i un equipament de sèrie més que completo, és realment una compra recomanable.