A diferència del que passava a Espanya fa ja uns anys, avui dia són moltes les marques xineses que estan arribant al nostre mercat de la mà de productes que són realment molt difícils de batre per part de les marques americanes, europees, coreanes o japoneses que porten tants anys assentades a les carreteres espanyoles.

El problema en aquest cas és que són tants els fabricants xinesos que estan arribant i estan tots els productes interessants que fins i tot hi ha certs productes que passen desapercebuts perquè molts ni els coneixen, entre altres coses perquè formen parteix de marques que tampoc no tenen gaire quota de mercat.

 

Un bon exemple d'això és una de les grans propostes de la marca xinesa DFSK, el E5, un model que pot presumir de ser un SUV capacitat de comptar amb fins a set places i per tant un rival de models molt més coneguts i amb molt més nom com és el cas del Kia Sorento, el Skoda Kodiaq o el Peugeot 5008.

El DFSK E5 és una ganga

És el que diferencia a aquest model xinès la resta dels seus competidors europeus, coreans o americans és, com sol ser habitual en aquests casos, el seu preu, sobretot tenint en compte que comptant amb tots els ajuts del govern, ara podem aconseguir amb aquest model un motor híbrid endollable per poc més de 26.000 euros comptant també amb les promocions del fabricant.

 

Una versió que arriba amb una mecànica de més de 200 cavalls de potència i una bateria que li permet tenir gairebé 70 km d'autonomia 100 × 100 elèctrica, sent una opció perfecta per no gastar ni una gota de gasolina en els trajectes diaris i setmanals i deixar el motor de combustió per a llargs viatges en autovia i autopista.

Molt ben equipat de sèrie, amb un maleter de més de 450 l i amb un disseny atractiu, és, per molt que sigui una de les opcions més desconegudes a Espanya, una de les millors quant a relació qualitat/preu.