El Volkswagen Tiguan s'ha caracteritzat en els últims anys per ser una de les grans armes de la marca alemanya tant a Espanya com a Europa, encara que com bé saben els que sempre han tingut a aquest model com una de les seves referències, mai no ha estat un model barat, com passa amb la resta de models del fabricant alemany.

 

El problema en aquest cas és que, davant de l'augment generalitzat dels preus en els últims anys, el Tiguan més senzill que es pot comprar avui dia el nostre país té un preu que per a molts és massa elevat, per sobre dels 43.000 €, pel que no és casualitat que siguin molts els que busquin alternatives que puguin presumir de ser igual d'interessants a nivell mecànic i de qualitat però per un preu bastant més baix.

El nou Renault Austral és una bona compra

Allà és on apareix una de les grans novetats de Renault a Espanya, la nova versió del renovat Austral que passa per ser una opció realment interessant, sobretot si ho comparem quant a preu respecte al model de Volkswagen.

I és que la versió més senzilla del model francès, una versió que arriba amb un motor micro híbrid de gasolina de 163 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica, un motor molt similar al del Tiguan més senzill que arriba amb una mecànica micro híbrida de 150 cavalls de potència, és uns 11.000 € més barata que el model alemany, amb un preu de partida amb descomptes de menys de 33.000 €.

 

Però el millor en el cas de Renault és que, si optem per la versió híbrida auto recarregable, en aquest cas de 200 cavalls de potència i que es converteix en una mecànica molt millor que la micro híbrida de Volkswagen en termes d'eficiència i de consum, la diferència de preu respecte del Tiguan continua sent de 6000 € a favor del model francès, amb un preu de partida en aquest cas de gairebé 37.000 euros.

Sent un model que arriba molt ben dotat de sèrie, amb molta habitabilitat, molt maleter i un disseny molt atractiu, és lògic que molts vegin el Renault com una de les millors alternatives al Tiguan.