Per molt que els dos últims anys no hagi estat altre que el Tesla Model Y el principal motiu d'alegries per a la marca americana, entre altres coses perquè aquest model porta dos anys seguits sent ni més ni menys que el cotxe més venut a nivell mundial, no és que sigui cap secret que el Model 3 s'ha convertit també en tota una referència a tots els catàlegs de Tesla en alguns dels mercats més importants a nivell mundial.

És més, aquesta berlina va acabar sent ni més ni menys que el cotxe elèctric més venut a Espanya en el passat 2024 ocupant la posició 29, una posició realment interessant per a un model de les seves característiques, i més tenint en compte que el mercat espanyol no és que sigui la millor opció per a aquest tipus de cotxes.

 

La seva recent actualització el converteix en una opció encara més interessant, sobretot tenint en compte que la seva versió d'accés, que té un preu de partida que ronden els 40.000 €, permet tenir ja més de 500 km d'autonomia amb una sola càrrega, una xifra ja molt interessant i que permet que aquest model pot afrontar llargs viatges tenint en compte la planificació de les parades.

Hyundai llança una bona oferta per robar-li vendes a Tesla

Però com bé saben en el fabricant americà, que no passa precisament pel seu millor moment a nivell de vendes des de fa ja uns quants mesos, cada vegada són més els rivals que estan posant ofertes molt interessants al mercat per robar-lo quota de mercat a la seva berlina.

Un bon exemple d'això és Hyundai, una marca que té en el seu Ioniq 6 un dels grans rivals del Tesla i que ara compta amb una promoció que deixa a una versió molt equilibrada a un que parteix des de 45.000 euros, un preu similar al del Model 3 Gran Autonomia, en aquest cas amb 702 km d'autonomia.

 

En el cas del model coreà arriba amb una autonomia de poc més de 600 km, pel que no està a l'altura de l'americà, però es pot tenir en compte que són molts els que consideren que a nivell de disseny, de tecnologia i de qualitat de materials no té res a envejar al Tesla, per la qual cosa no seria estrany llavors que, encara que sigui extremadament difícil que Hyundai aconsegueixi retallar distàncies amb el seu rival americà, les vendes d'aquest Ioniq 6 amb aquesta promoció augmentin de forma notable.