A diferència de la qual cosa han decidit en la immensa majoria de marques generalistes a Europa, Škoda ha tingut i continua tenint molt clar que, per molt que els SUV s'hagin convertit a la carrosseria de moda en el vell continent, en el seu cas continuen apostant per un tipus de cotxe que li ha donat moltes alegries en el passat i que continua sent un pilar quant a les seves vendes: les berlines.
En aquest cas el fabricant associat al grup Volkswagen passa per tenir dues models que són autèntiques referències en els seus segments: el Škoda Octavia en el segment de les màquines compactes i el Škoda Superb en el cas de les berlines de mida superior.
Precisament ha estat el Superb el que acaba d'estrenar una nova generació en la qual es fa evident l'enorme pas endavant quedat el fabricant referent a disseny, qualitat i tecnologia, sent un model que en algunes de les seves versions s'apropa, i molt, alguns cotxes prèmium, però evidentment tenint un preu més baix que el de marques com BMW, Mercedes i companyia.
L'oferta que converteix el Superb Combi en un familiar molt top
Com bé saben totes aquelles famílies que per la qual cosa sigui no volen saber res d'un SUV, la versió familiar d'aquest Superb, la Combi, passa per ser un dels models amb més habitabilitat i confort del seu segment, a més de comptar amb un maleter de gairebé 700 l en el qual evidentment no faltarà espai per a res.
Una de les ofertes més interessants d'aquesta versió és la que arriba amb el motor de gasolina de 150 cavalls de potència associat a una transmissió automàtica i a un sistema de micro hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT així com amb tenir un consum més que interessant, encara que per als quals busquen un familiar per fer sobretot autopista el millor és anar a buscar el dièsel, amb un consum de 5 litres als 100.
En el cas de la versió MHEV de gasolina amb el nivell d'acabat més senzill, que arriba ja molt ben dotat de sèrie, el seu preu de partida finançat es queda per sota dels 40.000 €, un preu que el situen diversos esglaons per sota dels SUV de la seva mida, que són molt més cars.