Totes i cada una de les marques que competeixen al nostre mercat sap perfectament quin és el seu lloc en el. En el cas de Skoda, els txecs no tenen cap problema en saber-se els tercers o quarts del grup Volkswagen a Espanya per darrere de Volkswagen, Seat i Audi.
Fan gust molt bé a la marca txeca que, sent com són una marca que sol posar a la venda models amb una bona qualitat/preu, per molt que no tinguin gaire fama a les nostres carreteres, cada vegada són més els que hi compten a l'hora de buscar precisament un model molt complet en tots els sentits i amb un preu molt atractiu.
Entre altres coses perquè els seus models no només destaquen pel seu baix preu, sinó poder tenir un disseny molt neutre i un nivell de qualitat i de seguretat fins i tot més alt que el d'algunes marques generalistes. Segurament el millor exemple d'això, del gran pas endavant ha quedat la marca els últims anys, és la nova generació del seu Fabia, el seu utilitari.
Pocs utilitaris poden competir amb el Skoda Fabia quant a relació qualitat/preu
I és que tan sols fa falta veure els resultats que has obtingut aquest model en les cada vegada més exigents proves Euro NCAP: ni més ni menys que cinc estrelles, sent el millor dins de la seva categoria.
Si bé és cert que alguns models amb moltes vendes al nostre país com el Dacia Sandero han aconseguit dues estrelles i que, per tant, la puntuació d'aquests test no va unida a una de bona o mala xifra de vendes, és evident que el bon treball de Skoda en matèria de seguretat amb el seu Fabia ha estat recompensat en aquestes proves.
I precisament ara que la marca romana adoptat per eliminar la versió d'accés del seu Sandero, aquest Fabia es converteix més que mai en una opció perfecta per a aquells que busquin un utilitari amb una excel·lent relació qualitat/preu.
I és que, com bé podem veure en quecochemecompro.es, la marca ha optat ara per l'aplicat un descompte de més de 4000 € a la versió d'accés del seu Fabia, de tal manera que, sempre que optem per finançar la compra amb la marca, podrem aconseguir aquesta per tan sols 13.400 €.
Una versió d'accés que arriba amb un motor de gasolina 80 cavalls i amb l'acabat més bàsic. Això sí, tenint en compte que la diferència entre aquest model i el Sandero més senzill actualment és de menys de 1000 €, és evident que anar cap a el Fabia és una opció molt més recomanable.
És més, no són pocs els que asseguren que, després d'aquesta decisió de Dacia d'eliminar la versió d'accés del seu top vendes, seran models com aquest Skoda Fabia els que a poc a poc li vagin provant terreny de manera gradual en els propers mesos en un mercat tan competitiu, i més en aquest segment, com és l'espanyol.