Lexus pot presumir de ser la marca prèmium de Toyota, una marca que, com bé saben els amants de l'automobilisme, pot presumir de ser la més reeixida a nivell mundial en els últims anys. Els japonesos han basat el seu èxit en els motors híbrids, una aposta que van dur a terme fa ja molts anys i que ara els està reportant molt bons resultats a nivell de vendes.

Si bé és cert que la immensa majoria de les marques prèmium també estan apostant per aquest tipus de motors, fins i tot també per motors 100 × 100 d'elèctrics, Toyota continua sent la reina dels híbrids.

 

Com no podia ser de cap altra manera, Lexus, sent com és la marca prèmium de Toyota, basa també bona part de l'èxit en aquest tipus de motors. Això sí, tenint en compte que la resta de fabricants prèmium també estava apostant per motors d'aquest tipus, els japonesos han optat per actualitzar un dels seus models més d'èxit al nostre país.

Lexus actualitza el seu UX, el seu SUV més barat a Espanya

I és que els que van als concessionaris de Lexus no ho fan en cerca no tan sols dels millors motors, sinó també de l'últim quant a tecnologia de la marca japonesa. Una marca, que més enllà dels seus dissenys, té precisament en aquest extra quant a l'apartat tecnològic una de les seves millors armes de vendes.

En el cas de l'UX, estem davant del seu model més barat al nostre país, un SUV compacte que té molts i molt bons rivals per davant quant a xifres de vendes però que, com bé saben de la marca, compta cada vegada amb més adeptes al nostre país.

 

És per això que la marca japonesa ha optat per actualitzar-lo de cara a aquest 2022. Una actualització que no passa tant pel seu disseny sinó per incloure novetats tecnològiques al seu equipament com és un nou sistema d'info entreteniment així com més possibilitats de personalització quant als seus detalls de l'interior.

Si bé és cert que la marca ha inclòs nous equipaments en els quals l'esportivitat sí que es presenta com el seu element més innovador, els canvis a nivell generals quant a disseny no són enormes.

Sabent que és precisament una de les seves millors armes, a Lexus han continuat apostant, evidentment, pels motors híbrids. En aquest cas, aquest UX arriba amb un motor híbrid pur que li permet poder lluir amb orgull l'ECO de la DGT. Un motor que es podrà configurar tant amb tracció davantera com amb tracció total i en tots els casos amb transmissió automàtica tipus CVT.

 

El millor d'aquest model és que, com bé saben els que tenen al cap anar cap a un d'ells, té un preu més que atractiu. Així, la versió d'accés d'aquest model partirà des dels poc més dels 38.000 €, mentre que les versions més ben dotades ascendiran a gairebé 60.000 €. Un SUV ara millor en tot però amb uns preus que, sobretot en les seves versions d'accés, continuaran sent molt atractius.