Si bé és cert que, comparant les xifres de vendes que està aconseguint BMW amb les que estan aconseguint les seves dues marques rivals tant a Espanya com a Europa, Mercedes i Audi, en BMW estan un pas per darrere, també ho és que la marca alemanya pot presumir de tenir al seu catàleg u dels models més interessants actualment al nostre mercat, especialment per a aquells que no tinguin un pressupost ajustat i que busqui un model que se situï a diversos esglaons per sobre de la mitjana.
I aquest model no és cap altre que el X1, el model més venut de la marca actualment al nostre país i que acaba d'estrenar una nova generació en la qual la marca ha fet un pas molt important davant en el que es refereix sobretot tecnologia, i també apostant per un disseny més actualitzat i conforme amb el llenguatge disseny actual de la marca.
És evident que, sent com és un model prèmium, en cap cas no es pot parlar d'ell com una ganga o un model barat, però es pot tenir en compte que, estant més o menys al mateix nivell quant a preu que els seus dos rivals directes, el Mercedes GLA i l'Audi Q3, i sent el BMW un model molt més modern, sí que acaba sent una opció interessant quan preo entre aquells que estiguin disposats a gastar-se una quantitat més alta que la que es gastaria anant a concessionaris com els de Peugeot, Toyota o Volkswagen, entre altres.
El BMW X1 és una opció molt interessant ara a Espanya
Com podem veure en quecochemecompro.com, la marca alemanya decideixo aplicar un petit descompte a la versió més senzilla d'aquest model, un descompte en aquest cas de poc més de 1000 €. Així, la versió més bàsica del BMW X1 té un preu de partida que es queda per sota dels 42.000 €, és a dir, uns 10.000 € més o menys més car que el preu que tenen els SUV generalistes del seu segment més venuts a Espanya com són el Kia Sportage, el Hyundai Tucson o el Nissan Qashqai, entre altres.
Això sí, evidentment estem davant d'un model prèmium i, per molt que es tracta de la versió més senzilla, en BMW han dotat d'un nivell d'acabat i de tecnologia molt superior a què tenen tots i cadascun dels models generalistes. Com a l'apartat mecànic, la versió més senzilla arriba amb un motor de gasolina de 136 cavalls de potència associada a una transmissió automàtica, una mecànica que tampoc no és que sigui precisament una meravella però que rendeix més que perfectament en totes les condicions.
Així, tenint en compte que fins i tot molts per disseny no situen per sobre d'alguns dels seus rivals directes, i també en compte evidentment que és un model car en comparació amb els generalistes, no és d'estranyar que aquest BMW X1 sigui el model més venut actualment de la marca al nostre país per la seva bona relació qualitat/preu.