A diferència del que passava ja fa molts anys, avui dia són molts els que tenen un alt poder adquisitiu els que acudeixen als concessionaris de marques com Porsche, Jaguar o Lamborghini buscant precisament de models esportius, sinó de models amb la carrosseria de moda a tot el món: els SUV.

Aquest tipus de model s'ha convertit en la prioritat per a tothom i cada una de les marques, des de les més bàsiques i low-cost com és el cas de Dacia fins a les més top com són algunes de les citades anteriorment, passant evidentment pels generalistes, que saben que tenen aquest tipus de models els seus millors recursos per aconseguir augmentar les seves vendes.

 

En aquest sentit, segurament ningú no s'esperava fa ja uns anys que no seria cap altra que Ferrari la que, finalment, apostaria també per entrar en la batalla dels SUV. Això sí, com bé podem veure en les imatges, el mític fabricant italià no ho ha fet amb un model qualsevol, sinó que ho ha fet amb un dels models ja més destacats de la seva categoria.

El Ferrari Purosangue, el primer SUV de la marca que apunta a top vendes

Si bé és cert que és la marca que ens agrada precisament molt la paraula SUV, és evident, veient les imatges, que aquest Purosangue segueix les directrius i les tendències quan aquest tipus de carrosseries i el seu disseny. D'altra banda, expliquen també a la marca que el nombre de comandes i de reserves d'aquest model ha superat les expectatives, per això no són pocs els que apuntin ja que aquest sud, amb més ànima d'esportiu que bona part dels seus rivals, a superar en vendes el totpoderós Porsche Cayenne, un dels referents de la categoria.

 

Com no podia ser de cap altra manera sent com és un Ferrari, més enllà de ser un model diferent de la resta quant a disseny, elegància, esportivitat i equipament, és un motor un dels seus principals arguments de venda. I és que compta amb ni més ni menys que amb un 6.5 V12 atmosfèric capaç de desenvolupar 725 CV de potència màxima a 7.750 rpm i 716 Nm a 6.250 rpm, una bèstia que li permet passar de 0 a 100 km/h en tan sols 3,3 segons.

 

Acabo de ser presentat, però ja són molts els que parlen d'ell com un dels models que segurament en un futur obtindrà més vendes entre els més rics i els més VIP, i més allà de què sigui, segurament també, un dels models més cars de la seva categoria.