Veient les últimes notícies i les últimes novetats de Volvo, és evident que la marca sueca està apostant molt fort pels models 100 × 100 d'elèctrics. Si bé és cert que continuen sent els models de combustió tradicional els que més alegries els estan donant als suecs quant a vendes, saps molt bé a la marca que d'aquí a un futur no molt llunyà seran els models elèctrics els que dominin les carreteres a nivell mundial.
És per això que, més enllà d'estar treballant en nous models com el EX30 i de potenciar les vendes de models acabats de presentar com és el cas del EX90, a Volvo estan intentant també potenciar les vendes dels elèctrics que ella sí que tenen al mercat.
Un d'ells no és cap altre que la versió 100 × 100 elèctrica del seu famós i reeixit XC40, anomenat XC40 Recharge, model que, si bé és cert que manté les mesures del seu germà amb motor de gasolina, compta amb el llenguatge disseny propi dels elèctrics de Volvo.
El Volvo XC40 Recharge, un SUV elèctric prèmium molt interessant
El millor en aquest cas és que, tal com podem veure en quecochemecompro.com, com sol ser habitual amb els models 100 × 100 d'elèctrics, descompte és una de les seves millors armes de venda. Com bé veiem a l'esmentat mitjà, el descompte actual per a la versió més senzilla d'aquest model supera els 10.000 €, una quantitat que neix fruit de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del Pla MOVES del govern, el pla que busca incentivar la venda de models amb etiqueta ZERO al nostre país.
Aquesta forma, es pot destacar que aquest model té un preu de partida de 38.000 €, un preu elevat però que, tenint en compte que alguns models com Toyota RAV4, en aquest cas amb un motor híbrid, o el Kia Sportage, també amb motor híbrid, tenen un preu molt similar, molts parlen molt bé d'aquest XC40 Recharge.
Sobretot tenint en compte que de sèrie compte ja amb un motor de més de 230 cavalls de potència i, sobretot, una bateria que li permet tenir més de 450 km d'autonomia segons el cicle d'homologació WLTP, una xifra que pot augmentar o disminuir segons el tipus de conducció. Tenint en compte que és un model que rendeix més que bé entorns urbans, evidentment aquesta xifra pot augmentar.
Segurament d'aquí a un temps, una vegada arribi al mercat del EX30, un SUV que es posiciona farà un esglaó per sota, serà un model que aconsegueixi més vendes que aquest actual XC40 Recharge, però actualment l'elèctric més barat de Volvo és una molt bona opció.