Els motors híbrids auto recarregables de Toyota s'han convertit a la millor arma de la marca japonesa en les últimes dècades en la indústria de l'automòbil, un tipus de motor que ha convertit aquest fabricant en la referència a nivell mundial.

I és que, més enllà que aquest tipus de motors permeten que els models que els utilitzen acabin tenint un consum molt més baix que els seus rivals amb motors de combustió tradicional, acaben sent mecàniques amb un alt grau de fiabilitat, entre altres coses perquè són mecàniques més senzilles quant a components i que solen venir associades a transmissions automàtiques, una cosa que alhora facilita el seu manteniment i redueix els costos.

 

No és casualitat llavors que diferents fabricants hagin apostat també per mecàniques híbrides, sent un d'ells Nissan, una marca que, sent com és japonesa, també pot presumir d'estar sempre en les posicions més altes referent a fiabilitat en els seus models.

El Nissan Qashqai híbrid és una bona alternativa a Toyota

Com no podia ser de cap altra forma tractant-se del rei de vendes de la marca japonesa a Europa, un dels models que compten amb aquestes mecàniques híbrides per part de Nissan és el Qashqai, un C-SUV que porta molt temps sent un dels models més venuts de la seva categoria.

 

En aquest cas es tracta d'una mecànica híbrida de gairebé 200 cavalls de potència que, a diferència del que passa en el Toyota, és la mecànica elèctrica la que sempre s'encarrega d'enviar la potència a la rodes, sent el motor de combustió un generador que ajuda alhora a carregar la bateria del motor elèctric. Una opció també molt eficient i molt fiable.

Tal com podem veure a la secció d'ofertes del fabricant, la versió d'aquest Nissan que porta amb aquest motor i amb el nivell d'acabat més senzill que es pot configurar amb aquesta mecànica té un preu de partida d'uns 32.000 €, sent així una opció més barata respecte tant al Corolla Cross com al RAV4.