Va ser fa ja uns anys quan MG, la històrica marca britànica ara propietat del gegant asiàtic Saic Motors, va deixar molt clar que la seva intenció era convertir-se en una de les referències quant a les marques low-cost a Europa.

En aquest sentit, la idea del fabricant no era cap altra, i continua sent, que la de fer dels seus models autèntics referents entre els quals busquen opcions 100 × 100 d'elèctriques de baix cost. El problema en aquest cas és que, com bé saben en MG, aquest tipus de models continuen tenint una quota de mercat molt menor respecte a la qual tenen els models amb motors de combustió.

 

És per això que, amb l'evident intenció a més de fer créixer la seva imatge de marca al nostre país, el fabricant va apostar per entrar al nostre mercat amb la versió de combustió del seu SUV de mida compacta, el MG ZS. En aquest cas som davant d'un model amb unes dimensions molt similars a les del Dacia Duster, que se situa també per sobre del Dacia Sandero però que, en contra de tot pronòstic, se situa al mateix nivell de preu que l'utilitari de la marca romanesa.

El MG ZS és ja un dels principals rivals de Dacia

I és precisament la seva excel·lent relació qualitat/preu el que està fent que cada vegada siguin més els que vegin a aquest MG com una de les millors opcions a l'hora de fer-se amb un model de baix cost però amb una qualitat superior a la de Dacia. De fet, tal com es temien a la marca romanesa, la traça d'aquest model ha provocat que aconsegueixi ja més vendes aquest mes d'agost passat que el seu Duster.

 

Tal com podem veure en quecochemecompro.es, el preu de partida de la versió d'accés d'aquest SUV es queda per sota del que té actualment el Dacia Sandero. Però el millor en aquest cas és que, sent com és un rival directe del Duster, el MG, amb un preu de partida per sota dels 13.000 €, es presenta com una opció molt més barata que el model romanès, que té un preu de partida per sobre dels 16.000 €.

Si bé és cert que el Duster compta amb molt més recorregut al nostre país i amb una quota més gran aquest any, no seria estrany que el model britànic fos de mica en mica guanyant pes a Espanya, precisament per aquesta millor relació qualitat/preu respecte al model romanès.