Ni Jaguar ni Land Rover, les dues marques angleses propietat del grup indi Tata Motors, viuen el seu millor moment. Sense cotxes al Top 100 de vehicles més venuts d'Espanya, les dues marques llangueixen en espera de novetats elèctriques que s'han anunciat i no es concreten. Jaguar, sigui dit, va ser protagonista no fa tants anys amb el llançament dels seus SUV, uns vehicles excel·lents dels quals roden moltes unitats pel nostre país. D'entre tots ells, el més popular és el Jaguar E-Pace, un SUV Prèmium que està a la venda per 42.350 euros al que, tot indica, els estan robant vendes vehicles com el Lexus UX.

Lexus UX
Lexus UX
Jaguar E PASTURA
Jaguar E PASTURA

Més barat, híbrid i de semblants dimensions

El Lexus UX és un solvent SUV mitjà de 4,5 metres de llarg amb 320 litres de maleter i motor HEV de gasolina capaç de desenvolupar 184 CV. Consumeix només 5 litres cada 100 km i, per equipament i disseny, és una de les referències més interessants del seu segment. Aquest estiu, està a la venda per 43.450 euros si tries la versió d'accés gràcies a un descompte de 4.450 euros que aplica la marca nipona al preu oficial i que recull el portal d'ofertes quecochemecompro.com.

En què millora el Jaguar E-Pace?

El guanya en centímetres, ja que mesura onze més, i en preu, perquè costa 8.000 euros menys. El Jaguar ofereix un maleter sensiblement més gran (425 litres) i presenta una varietat de motors més gran. La versió d'accés munta un dièsel de 163 CV, però el Jaguar E-Pace està també disponible amb motors MHEV de gasolina de 160 CV, MHEV dièsel de 163 o 204 CV. A nivell d'equipament, està en alhora que el Lexus, ja que parlem de dos cotxes Prèmium. Segurament, al Jaguar li falta només una cosa per convertir-se en un supervendes: una rebaixa com la que li han aplicat al Lexus.